וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודרי ייעדר נגד צ'לסי, גווארדיולה על קאנסלו: "אולי יישאר"

מאמן מנצ'סטר סיטי אישר שהספרדי לא ישחק ביום ראשון (18:30, ספורט1), התייחס לפציעה הקשה של בוב ואמר על המגן שאיתו התעמת בעבר: "אומרים שלום באימונים"

כתבתו של שרון דוידוביץ' לקראת פתיחתה של עונת 2024/25 בפרמיירליג/במאי: שרון דוידוביץ'. עורך: יבין רובינשטיין

במוקד מחזור הפתיחה בפרמיירליג יהיה המשחק בסטמפורד ברידג' בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי (ראשון, 18:30, ספורט1) ולבלוז בהחלט יש סיבה להאמין שהם יכולים להפתיע את האלופה. הסיבה היא שרודרי לא ייכלל בסגל, כפי שאישר היום (שישי) המאמן פפ גווארדיולה.

רודרי לא הפסיד 74 משחקים רצופים עד גמר הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד בתחילת חודש יוני, אבל כמובן שכבר התאושש מכך כאשר זכה עם נבחרת ספרד ביורו - איתה הוא לא מנוצח כבר למעלה מ-500 ימים. לאור חסרונו, בצ'לסי בהחלט יכולים לפנטז על להפתיע את האלופה, כשהיא עדיין רחוקה מלהיות מוכנה לעונה כפי שהעיד היום גווארדיולה בעצומו.

רודרי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הרצף לא יתחיל מחדש מול צ'לסי. רודרי/רויטרס

"רודרי לא התאמן איתנו, עוד לא ראיתי אותו ואנחנו נראה מתי הוא יחזור לסגל כשהוא יתחיל להזיז את הגוף. אין סיכוי שהוא יהיה נגד צ'לסי", אמר פפ והמשיך, "לגבי קייל ווקר, פיל פודן וג'ון סטונס, אני לא יודע...הם התאמנו רק פעמיים או שלוש ואנחנו נראה מחר. הם הגיעו בכושר טוב, השחקנים דאגו לעצמם במהלך החופשות וביום ראשון נראה את ההרכב. אני דיי בטוח שהם כשירים, אבל לא ל-90 דקות - אולי כן, ואולי רק לכמה דקות. מה שחשוב זה שחוץ מאוסקר כולם חזרו".

לגבי אוסקר בוב, גווארדיולה אישר את הפרסומים על כך שהקשר הנורבגי נפגע השוע באימון והבהיר שייעדר בין שלושה לארבעה חודשים: "אנחנו מאוד עצובים בשבילו. הייתה לו הכנה פנטסטית לעונה וזו בעיה כששחקן נפצע ונעדר כל כך הרבה זמן. אנחנו מצפים לשובו ומחכים לו, בתקווה לראות אותו בקרוב".

במסיבת העיתונאים גווארדיולה גם התייחס למעמדו של ז'ואאו קאנסלו, איתו הוא התעמת בעבר ומאז יצא המגן להשאלות בבאיירן מינכן ובברצלונה: "הוא איתנו באימונים, אנחנו אומרים שלום אחד לשני ומדברים. זה הכל. לגבי מה שיקרה איתו בעתיד, זה תלוי בסוכן שלו ובמועדון. אם הוא יישאר, נתייחס אליו כמו אל כל שחקן אחר בסגל. הוא שחקן מוכח שמעולם לא הטלנו ספק בכישוריו ויכול להיות שהוא יישאר איתנו. אולי הוא יישאר, אולי יעזוב בהשאלה, אני לא יודע. באימונים הוא מצוין, הוא אוהב להתאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully