וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר: ברצלונה רוצה למכור שני כוכבים, שלא רוצים לעזוב

הקבוצה שנואשת למזומנים קיבלה הצעות עתק מסעודיה וטורקיה עבור ראפיניה וגונדואן, אלא שהשניים רוצים להישאר ותוקעים חיזוק אפשרי. מרטינס נרשם לוולנסיה

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

ברצלונה מתמודדת עם מצוקה כלכלית קשה וזקוקה נואשות להכנסות. בשל כך, המועדון אינו מסתיר את העובדה כי "יזכה בלוטו" אם שחקנים כמו ראפיניה או אילקאי גונדואן יקבלו את אחת מההצעות הגדולות שהם קיבלו עבורם מסעודיה, כך על פי דיווח ב"מונדו דפורטיבו".

על פי הדיווח שני השחקנים אינם נחשבים לשחקני מפתח בפרויקט של האנזי פליק, ויש לציין כי שניהם עשויים לעמוד בפני חוזה אחרון גדול, במיוחד במקרה של הגרמני שיתחיל בעונה הבאה את עונתו ה-34. הברזילאי יחגוג 28 ב-14 בדצמבר.

כפי שדווח ב-MD לפני שלושה שבועות, ברצלונה קיבלה הצעה ענקית של 65 מיליון אירו ממועדון סעודי עבור ראפיניה, אך הברזילאי לא מעוניין לעזוב, שנתיים אחרי שהגיע לקבוצה מלידס האנגלית.

האנזי פליק, מאמן ברצלונה. GettyImages
לא כך רצה שייראה משחקו הראשון במונז'ואיק. פליק/GettyImages

ניוקאסל גם הוזכרה כמועמדת, אך ההצעה לא התקדמה. הגעתו של דני אולמו לא שינתה את דעת ראפיניה, שנאחז באפשרות שברצלונה לא תביא שחקן נוסף לעמדת הקיצוני השמאלי בהתקפה לאחר שלא קיבלה תשובה חיובית מניק וויליאמס. עם זאת, לא נשללת האפשרות שהברזילאי הנוכחי יעבור לעמדה אחרת אם יגיע קיצוני נוסף.

גונדואן, שנמצא על הכוונת של של קבוצות בסעודיה וגם בטורקיה, כבר אמר בשבוע שעבר בביקור באיסטנבול שהוא לא עוזב את ברצלונה. עזיבתו, גם אם הייתה בתמורה נמוכה מזו של ראפיניה, הייתה משחררת משכורת משמעותית מבארסה, אך יש לציין שגונדואן היה אולי השחקן הכי טוב והכי יציב בקבוצה בעונה החולפת ובעונה הקרובה הוא ידבר את אותה שפה עם המאמן הגרמני החדש של הקבוצה.

אגב, הקבוצה עדיין לא רשמה את דני אולמו, שחקן הרכש היחיד שהגיע בקיץ, כמו גם את פאבלו טורה ואם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, הם לא יירשמו למשחק פתיחת העונה נגד ולנסיה ביום שבת. מי שנרשם ברגע האחרון הוא הבלם איניגו מרטינס, לבקשת פליק שהבהיר שאולמו בכל מקרה לא ישחק כי אינו כשיר בשלב זה בשל הכנה לקויה לעונה. מי שישחק כרגיל הוא לאמין ימאל, למרות אירוע האלימות הקשה השבוע שבו אביו נדקר וניצל אחרי שהיה בסכנת חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully