וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיין לקראת אסטוניה: "חשיבות עצומה מאי פעם לייצג את המדינה"

מאמן נבחרת ישראל בכדורעף לקראת המשחק באסטוניה שיפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה: "באים בתור אנדרדוג, אבל גם לשחק כשווים מול שווים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורעף תתחיל מחר (שבת, 19:00) את משחקיה במוקדמות אליפות אירופה במשחק חוץ מול אסטוניה. ביום רביעי תתארח הנבחרת בקרואטיה, בתקווה שבקיץ הבא היא תוכל לארח את שתי הנבחרות בישראל.

השבוע חזרה הנבחרת ממסע משחקים מוצלח בצפון מקדוניה, במהלכו גברה על הנבחרת המקומית פעמיים ועל נבחרת קוסובו פעם אחת. מאמן הנבחרת איתמר שטיין סיפר לאתר איגוד הכדורעף על ההכנה: "הנבחרת נראית טוב והשחקנים חזרו לכושר די מהר אחרי ההפסקה, בסך הכל האימונים בארץ היו טובים כמו גם מסע ההכנה, אנחנו מרוצים מהמשחק שלנו ויש הרבה רצון ומוטיבציה להראות את זה בשני המשחקים הקרובים".

נבחרת ישראל בכדורעף. באדיבות ה-CEV, אתר רשמי
קמפיין המוקדמות יתחיל באסטוניה/אתר רשמי, באדיבות ה-CEV

על היריבות הבאות אמר שטיין: "מדובר בשתי יריבות חזקות. האסטונים לא נופלים מהקרואטים - שתיהן באותה רמה פחות או יותר וצריך לזכור שמדובר במשחקי חוץ עבור הנבחרת. אנחנו באים באופן טבעי בתור אנדרדוג, אנחנו נותנים אמנם כבוד לשתי הנבחרות, אבל באים לשחק כשווים מול שווים" .

על חזרת הליברו אומרי רוטימן מפציעה: "אין ספק שהנוכחות שלו על המשחק בתור הליברו של הנבחרת - מוסיפה המון. מדובר גם על ההתלהבות והאנרגיה שלו על המגרש שתורמים לנו, הצטרפו אלינו גם יואב ססלר ועיליי חבר שמוסיפים הרבה לנבחרת".

לסיום אמר על האווירה הלא פשוטה שכולנו חיים בה ואיתה על הנבחרת להיערך למשחקים: "זו תמה שהיא כל הזמן שם, אתה מנסה להתנתק, אבל מצד שני אתה רוצה להשתמש בזה קצת כדי לתת מוטיבציה לנבחרת, משהו שידחוף אותנו קדימה. בעיני כל ספורטאי שמייצג את המדינה, כולם מבינים שעכשיו יותר מאי פעם יש חשיבות עצומה לייצג את המדינה".

רויטמן התראיין גם כן וסיפר על ההתאוששות מהפציעה: "זו פציעה שקרתה לי כמה שבועות לפני הסילבר ליג, היה שבר בכף רגל, היה לי סשן זריקות מאוד אינטנסיבי כדי לנסות להכשיר אותי למשחקי הסילבר ליג אבל מראש ידענו שהסיכויים קלושים, הבנו שזו פציעה יותר מורכבת. עבורי, להיות בחוץ ולראות את החבר'ה נלחמים היה מאתגר רגשית, זה לא משהו פשוט לשחקן. אני מאוד שמח לחזור לשורות הנבחרת, זה המקום הטבעי שלי".

חשוב לציין שגם נבחרת הנשים תפתח מחר את משחקיה במוקדמות אליפות אירופה 2026, בחוץ מול אסטוניה (16:00). הנשים שובצו לבית שלוש יחד עם אסטוניה ועם סלובניה אותה תפגוש הנבחרת ב-27 באוגוסט - גם כן במשחק חוץ. בקיץ הבא, יתקיימו שני משחקי הגומלין, בתקווה שבישראל. הנבחרת ניצחה ביום רביעי את נבחרת הנשים של אוסטריה במשחק הכנה אחרון 0:3 (שוחקה עוד מערכה שגם אותה ניצחה הנבחרת שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully