וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ימאל: "הייתי בין חיים למוות, כמובן שפחדתי"

מוניר נסראווי מתאושש מהדקירה, מצפה בקרוב לחזור הביתה ומודה בשיחה עם "אל צ'ירינגיטו" מבית החולים: "אני צריך להיות רגוע יותר. הצדק ייעשה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

מוניר נסראווי, אביו של לאמין ימאל, מתאושש בבית החולים אחרי שנדקר שלשום בחניון בשכונת רוקאפונדה במטארו, 30 ק"מ ממרכז ברצלונה. בשיחה מבית החולים עם "אל צ'ירינגיטו", ביקש מוניר להודות לאלוהים ולכל אלו שהתפללו בשבילו אחרי הפרסום הראשוני שחשף כי לזמן קצר היה בסכנת חיים.

"תודה לאלוהים, מצבי הרבה יותר טוב", אמר תחילה, "אני צריך להיות רגוע יותר, לטובתי, לטובת המשפחה שלי ולטובת כולם, אין לי ברירה אחרת. אני צריך לחשוב על כך שהצדק ייעשה, וזה מה שיקרה וזה הכי חשוב. לכל דבר בחיים יש פתרון".

לאמין ימאל שחקן נבחרת ספרד עם אביו מוניר נסראווי. Jean Catuffe, GettyImages
"ראיתי שאני בין חיים למוות"/GettyImages, Jean Catuffe

מוניר נסראווי הודה, כפי שפורסם כאמור, כי היה בסכנת חיים: "ראיתי שאני בין חיים למוות, כמובן שפחדתי כמו כל בן אנוש. אני לא יודע מתי אעזוב את בית החולים, אבל מקווה שזה יהיה מהר ככל שאפשר ומודה על כך שאני יכול שוב לדבר".

אביו של הכוכב הצעיר גם נשאל על העונה שבפתח ואמר: "העונה ברצלונה תהיה נהדרת ותעשה דברים מצוינים".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
לאמין ימאל שחקן ברצלונה ביציאה מבית החולים בו מאושפז אביו. רויטרס
לאמין יוצא מבית החולים אחרי שביקר את אביו/רויטרס

ימאל בן ה-17 נחשב לכוכב הצעיר הכי גדול כרגע בכדורגל העולמי. הוא הפך לשחקן הרכב במדי ברצלונה בעונה שעברה וביורו האחרון הבריק והיה ממצטייני נבחרת ספרד בדרך לזכייה בתואר. נסראווי בן ה-35 היגר לספרד ממרוקו עם משפחתו כשהיה בן 9, ליווה את בנו לכל אורך הקריירה הצעירה וחגג איתו על הדשא בסיום גמר היורו בברלין לפני כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully