וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער אייאקס אחרי שהדף חמישה פנדלים: "זו העבודה שלי"

פאסביר בן ה-40 הציל את ההולנדים בליגה האירופית מהדחה לפנאתייניקוס בדו קרב שנמשך 34 בעיטות: "זה היה פרוע וסוער". המאמן פריולי: "לא רוצה לחשוב איך הרגישו השחקנים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8/ספורט1

משחק כמו שהיה אתמול באמסטרדם, ממש, אבל ממש לא רואים בכל יום. דרמת ענק נרשמה אמש (חמישי) בהולנד, בסיומה אייאקס חגגה העפלה לפלייאוף הליגה האירופית על חשבון פנאתינייקוס אחרי דו קרב שנמשך 34 פנדלים!

רמקו פאסביר, שוער אייאקס, הדף לא פחות מחמישה פנדלים בדו קרב כדי לסייע לאייאקס לנצח 12:13. היו לה ארבע הזדמנויות שונות להכריע את הדו קרב, אלא שהיא בעטה בדלי שוב ושוב - עד שבהזדמנות החמישית אנטון גאי דייק מהנקודה הלבנה והבטיח להולנדים עונה אירופית על חשבון היוונים, שנשרו לפלייאוף הקונפרנס ליג.

רמקו פאסביר, שוער אייאקס. GettyImages
"זו העבודה שלי". פאסביר/GettyImages

"זה היה ביזאר לגמרי", הודה פאסביר בסיום, "כל כך הרבה פנדלים, ושוב ושוב הזדמנות לנצח ואנחנו מחמיצים - היה עלינו המון לחץ, גם אחרי שהדפתי לא הצלחנו להבקיע. היינו צריכים להכריע את זה ב-90 דקות ולא הצלחנו, אז זה היה פרוע וסוער ולשמחתי הצלחנו בסופו של דבר".

כאשר נשאל על חמשת הפנדלים שהציל, אמר עם חיוך גדוך על פניו: "זו העבודה שלי".

פרנצ'סקו פריולי, מאמן אייאקס בן ה-35, הודה שלא ראה דבר כזה: "זה היה משחק שבו הכל הלך לנו הפוך - רק בפנדלים היו לנו ארבע בעיטות שהיו מכריעות את המפגש והחמצנו. מה שקרה היה לא יאומן. אני ישבתי על הספסל בפנדלים האחרונים ולא זזתי, אני לא רוצה לחשוב על איך השחקנים הרגישו".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
רמקו פאסביר, שוער אייאקס. GettyImages
ההולנדים צחקו אחרונים/GettyImages

באייאקס היה גם גיבור טרגי וזהו בריאן ברובי שהחמיץ פעמיים בדו קרב - בניסיון השני שלו כלל לא מצא את המסגרת, אלא בעט גבוה מעל השער. מיד אחרי שריקת הסיום, אוהדי אייאקס דאגו לעודד אותו ולשיר לו.

ואם כבר אוהדי אייאקס, הם מאוד נהנו מהעובדה שטוני וילהנה, אקס פיינורד שעבר לפנאתינייקוס, היה זה שהחטיא את הפנדל השני והמכריע. וילהנה השתיק את הקהל המקומי אחרי הפנדל הראשון שבעט וכבש, אבל בסופו של דבר היו אלו אוהדי אייאקס שצחקו אחרונים - ועל חשבונו של וילהנה.

ג'ורדן הנדרסון אמור היה לבעוט את הפנדל שהכריע את ההתמודדות לזכות אייאקס, אבל סיפר בסיום: "אחרי ההחמצה של ברובי, אנטון ביקש ממני לבעוט. הוא ספג הרבה ביקורת בעונה שעברה וביקש לבעוט, הוא כנראה בועט פנדלים טוב ממני ונתתי לו. אני מאוד שמח בשבילו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully