וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה התמוגגו מה"מושיע של גנט", גנדלמן: "מאושר"

הקשר נכנס בדקה ה-79 והציל את גנט עם צמד דרמטי, כולל שער בהארכה: "הראינו אופי, אנחנו קבוצה שמאמינה עד הרגע האחרון ולא מוותרת"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פוניבז' במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

עומרי גנדלמן הפך אמש (חמישי) לגיבור הגדול של גנט. הקשר הישראלי שלח במו רגליו את קבוצתו לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג עם צמד דרמטי. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-79, כאשר גנט פיגרה 2:1 מול סילקבורג. אחרי עוד צמד של טוני אדמסן, שכבש פעמיים גם ב-2:2 בשבוע שעבר. אבל גנדלמן השווה מבישול של ארצ'י בראון כשנותר חופשי ברחבה ושלח את המשחק להארכה עם 2:2 נוסף. לאחר החמצה אחת שלו ועוד שתיים של מקס דין, כובש השער הראשון של גנט, היה זה גנדלמן שמנע פנדלים והכריע את ההתמודדות עם שער קריטי בדקה ה-118, שוב אחרי בישול של בראון. 2:3 לגנט ו-4:5 בסיכום, בדרך למפגש עם פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו בשלב הפלייאוף.

בבלגיה שיבחו את "המושיע של גנט" שהתעלה לעיני כמעט 9,000 אוהדי גנט שיצאו מגדרם. "אני מאושר, קודם כל בשביל הקבוצה. זה היה חשוב מאוד גם בשבילי. שמח שחזרתי לכבוש בגנט ורוצה להמשיך ככה".

"זה שפתחתי על הספסל? כולם רוצים לפתוח ב-11, אבל עשיתי את העבודה שלי. השחקנים שעל הספסל רוצים להראות למאמן מה הם שווים. אם היום זה היה מהספסל, זה בסדר. אני שמח שאנחנו מאמינים עד השנייה האחרונה וזה מה שצריך לקחת מהמשחק הזה. לא לוותר עד הסוף. בהארכה היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח".

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער. VIRGINIE LEFOUR/AFP, GettyImages
איזה ווינר. עומרי גנדלמן חוגג/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/AFP

צפו בשערים של גנדלמן

ואוט וראנקן מאמנה של גנט החמיא דווקא לשחקנים האחרים והוסיף: "רק במחצית השנייה לקחנו שליטה במשחק. דלורג עשה משחק מדהים. הוא רץ הרבה קילומטרים ועדיין הביא איכות לכדור. אני חושב שהשחקנים הראו תשוקה ואנרגיה, מה שהיה חסר בשרלרואה. כולם לקחו אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully