וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בבאר שבע: "ילווה אותנו כמו ה-6:1 מול מכבי תל אביב"

16.8.2024 / 7:02

במועדון קיבלו בצורה קשה מאוד את ההתפרקות מול הצ'כים אחרי יתרון 0:2, שחקן: "ביזינו את עצמנו". קוז'וך יספוג כעת ביקורת גם מהקהל ובקבוצה מודים: "זה חור בתקציב של משפחת ברקת ואובדן הכנסה עצום"

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 4:2 מול מלאדה בולסלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

הלם בהפועל באר שבע אחרי ההדחה אמש ממוקדמות הקונפרנס ליג בתום הפסד 4:2 למלאדה הצ'כית במשחק ביתי שנערך בבולגריה. במועדון קיבלו בצורה קשה מאוד את המפלה מול הצ'כים, אחרי שבמשחק הראשון ידעה הפועל באר שבע לסיים בחוץ בתיקו 1:1 ולהפסקת המשחק אתמול ירדה כשהיא מובילה 0:2. "כולם בשוק מהמשחק הזה", העיד אמש שחקן בקבוצה. "כל שחקן ייקח את המשחק הזה לכל הקריירה. ביזינו את עצמנו, את המועדון, את האוהדים. זה מסוג המשחקים שלא שוכחים. הוא ילווה אותנו בדיוק כמו התבוסה 6:1 למכבי תל אביב בעונה שעברה בגביע הטוטו".

המאמן רן קוז'וך חווה את ההפסד הכי קשה שלו בקריירת האימון בנקודת הזמן הכי קריטית..קוז'וך לא הצליח לשלוח את השחקנים מספיק חסונים מנטלית ומקצועית למחצית השנייה והקבוצה התפרקה מכדורי קרן וכדור נייח שמצאו את ניב אליאסי בכושר אישי רע במיוחד.

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
קריסה. יוספי אמש/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בנוסף שוב ממשיכה הקבוצה את מסורת האדומים מהעונה שעברה כשהפעם שלושה שחקנים הורחקו והקבוצה סיימה את המשחק עם שמונה שחקנים בלבד. "צריך לתת את הדעת אבל פעם אחת כמו שצריך על הביזיון הזה של הכרטיסים האדומים שאנחנו סופגים בחוסר אחריות", אמרו אמש גורמים במועדון. "שחקנים הורחקו והשאירו את הקבוצה להתבזות".

התבוסה המחפירה וההתפרקות במחצית השנייה הם קודם על הראש של רן קוז'וך, שכבר אמש הפך לכתובת לחצי האוהדים. קוז'וך הובא לקבוצה במקום יקיר העיר והמועדון אליניב ברדה והמאמן החדש הוא הראשון שיספוג כעת ביקורת גם מהקהל. קוז'וך והשחקנים עפו מאירופה בעמדה בה היו חייבים להביא את הכרטיס לפלייאוף ובהמשך לקונפרנס ליג. "זה הפסד של 20 מיליון שקל. זה חור בתקציב של משפחת ברקת ואובדן הכנסה עצום דווקא בקיץ בו היתה לנו הגרלה טובה. זו היתה הגרלה נוחה כדי להגיע לקונפרנס ליג", אמרו גורמים במועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully