וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התיעוד עם גז הצחוק: טוטנהאם השעתה את איב ביסומה

הקשר פרסם סרטון שלו שואף גז צחוק, זכה לביקורות חריפות ולא ייקח חלק במחזור הפתיחה מול לסטר. פוסטקוגלו: "עליו לשקם את האמון"

תקציר ניצחונה של באיירן מינכן 2:3 על טוטנהאם בהכנה/ספורט1

זה לא הקיץ של איב ביסומה. בתחילת יוני, כאשר קשר טוטנהאם שהה בחופשה בקאן יחד עם רעייתו, הם הותקפו ונשדדו באלימות, כולל ריסוס גז מדמיע בפניו. כעת, רגע לפני פתיחת העונה, ביסומה הושעה ולא יהיה חלק מהסגל של טוטנהאם למשחק הראשון מול לסטר סיטי ביום שני. וגם הפעם גז מעורב.

רק כאן מדובר בגז צחוק. קשר נבחרת מאלי בן ה-27 תיעד עצמו שואף גז צחוק, הסרטון צבר תאוצה ברשתות החברתיות ועורר עליו ביקורות רבות, וגם התנצלות פומבית לא עזרה.

גם מאמנו אנג' פוסטקוגלו לא עמד מנגד והבהיר הערב (חמישי): "השענו את איב מהמשחק ביום שני. הוא צריך לשקם את האמון איתי ועם הקבוצה. הוא קיבל החלטה איומה. הדלת פתוחה עבורו, אבל נושא ההתנהגות הוא קריטי".

זו הייתה עונה לא קלה לכדורגלן נבחרת מאלי גם בצד המקצועי. כזכור, עם טוטנהאם במאני טיים של העונה הם הידרדרו ואיבדו את המקום בליגת האלופות ומוקדם יותר השנה מאמן נבחרתו חשף כי באליפות אפריקה הקשר חלה במלריה ולמרות זאת שיחק בטורניר היבשתי שהתקיים בינואר בחוף השנהב, טורניר בו מאלי הגיעה עד לשלב רבע הגמר והודחה על ידי המארחת.

ביסומה הגיע לטוטנהאם ביולי 2022 לאחר שנרכש מברייטון בסכום של 29.2 מיליון יורו. עד כה רשם 56 הופעות בכל המסגרות, ללא שער או בישול. לפני כן שיחק בליל הצרפתית.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully