וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ימאל פרסם פוסט מביה"ח והעביר מסר לדוקריו

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 17:54

מוניר נסראווי, שאושפז במצב קשה אחרי שנדקר כמה פעמים, העלה פוסט אינסטגרם תוך כדי השמעת שיר של זמר פופולארי ובו מסר חריף. ארבעה חשודים נעצרו

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

תקרית הדקירה של אביו של לאמין ימאל הסעירה את ספרד ביממה האחרונה. כזכור, מוניר נסראווי נדקר בחניון ופונה לבית חולים במצב קשה. בכלי התקשורת הספרדית נטען לאורך הלילה כי לא נשקפת סכנה לחייו אחרי האירועים המבהילים שעבר בשכונת רוקאפונדה במטארו, 30 ק"מ ממרכז ברצלונה.

כעת, אחרי שבו ביקר אותו באשפוז שלו, מוניר פרסם הודעה באינסטגרם מבית החולים וכתב: "תודה לכולכם על העידוד, אני מרגיש טוב יותר. חיבוק גדול לכולם." והוא עשה זאת תוך כדי השמעת שיר של הזמר הפופולרי מוראד.

מוניר בחר דווקא את החלק הזה בשיר: "עכשיו הם באים אליי, אתם טיפשים, ורוצים לקלקל את השם שלי (לא), והם לא יודעים איפה לתפוס אותי (לא), והם לא יודעים איפה לפגוע בי (לא). ראיתי את מותם של אנשים מהשכונה שאף אחד לא זוכר (לא)". המשטרה הקטלונית הודיעה על מעצרם של ארבעה אנשים הקשורים לניסיון הרצח של מוניר נסראווי.

לאמין ימאל שחקן ברצלונה ביציאה מבית החולים בו מאושפז אביו. רויטרס
לאמין יוצא מבית החולים אחרי שביקר את אביו/רויטרס

ימאל בן ה-17 נחשב לכוכב הצעיר הכי גדול כרגע בכדורגל העולמי. הוא הפך לשחקן הרכב במדי ברצלונה בעונה שעברה וביורו האחרון הבריק והיה ממצטייני נבחרת ספרד בדרך לזכייה בתואר. נסראווי בן ה-35 היגר לספרד ממרוקו עם משפחתו כשהיה בן 9, ליווה את בנו לכל אורך הקריירה הצעירה וחגג איתו על הדשא בסיום גמר היורו בברלין לפני כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully