וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון בנתניה ייקרא על שם ראשת העיר מרים פיירברג

העירייה החליטה על המהלך פה אחד: "אין אדם ראוי ממנה להוקרה זו, כמו שהיה עם טדי וטרנר. האצטדיון נבנה הודות לנחישותה". לפני כחודשיים חשפה כי היא מתמודדת עם "אתגר בריאותי"

תקציר ה-1:1 של מכבי נתניה מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

עיריית נתניה החליטה היום (חמישי) פה אחד להחליף את שם האצטדיון בעיר, והוא ייקרא מעתה על שם ראשת העיר מרים פיירברג. "הגברת מרים פיירברג היא בפירוש ראש עיר מיתולוגית, בעלת תקופת הכהונה הארוכה ביותר מאז ייסוד העיר", אמר יו"ר הוועדה אדיר בנימיני. "לא עולה על דעתי אדם ראוי יותר ממנה להוקרה זו, שהאצטדיון שנבנה הודות לנחישותה ייקרא על שמה. בדומה לראשי עיר מיתולוגיים מערים אחרות: היכל התרבות על שם מאיר ניצן בראשון לציון, אצטדיון טדי קולק בירושלים והאצטדיון על שם יעקב טרנר בבאר שבע".

האצטדיון בנתניה נחנך לקראת סוף 2012, לאחר שנבנה בעלות של כ-250 מיליון שקל. הוא מכיל 13 אלף מקומות ישיבה ואירח מלבד הקבוצה המקומית גם את מכבי הרצליה, עירוני קרית שמונה והפועל חדרה. גם נבחרת ישראל שיחקה בו מספר פעמים.

אצטדיון נתניה. קובי אליהו
עידן חדש בנתניה/קובי אליהו

פיירברג בת ה-73 משמשת כראשת העיר מאז נובמבר 1998. לפני כחודשיים וחצי חשפה בחשבון הפייסבוק שלה כי היא מתמודדת עם אתגר בריאותי: "אני רוצה לשתף אתכם ולומר לכם כי אני עטופה במשפחה, בצוות רפואי מדהים, בעובדים , בחברי מועצה ובתושבי נתניה שמשדרים לי אהבה ומעניקים לי תמיכה רבה. חשוב לי לציין שכפי שניהלתי את העירייה עד כה ביד רמה, אני ממשיכה ואמשיך להוביל אותה לגבהים נוספים וכפי שהתמודדתי עם אתגרים רבים במהלך חיי, כך אתמודד גם עם אתגר זה. תודה על החיבוק, אוהבת ומאמינה בטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully