וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג ישראל ובילבונג ישראל בשיתוף פעולה לקידום גלישת הגלים בישראל

כחלק מהשקת סדרת מכשירי Galaxy Flip 6 וסדרת השעונים החדשהWATCH 7 , תעלה סמסונג קמפיין תוכן משותף עם בילבונג מותג הגלישה האהוב, הכולל מהדורה מוגבלת של גלשנים בעיצוב אישי והטבות לרוכשים בסניפי הרשת

שיתוף פעולה בין סמסונג לבילבונג. יחצ,
שיתוף פעולה בין סמסונג לבילבונג/יחצ

גלישת הגלים הפכה בשנים האחרונות לתופעה עולמית שחווה עליה ניכרת בפופולריות גם בישראל. יותר ויותר ישראלים מגלים עניין בענף המאתגר והמרגש, ומספר הגולשים והחופים הפופולריים הולך וגדל. ההכרה הבינלאומית בגלישה כענף אולימפי, ואף ההשתתפות של גולשים ישראלים במשחקים, תרמו רבות להעלאת המודעות והעניין הציבורי בענף.

כאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, סמסונג רואה חשיבות רבה בקידום ענפי ספורט שונים. כחלק ממחויבותה לספורט, שימשה החברה כנותנת החסות הראשית של אולימפיאדת פריז, ומקדישה תשומת לב מיוחדת לקידום ענפי ספורט אקסטרימיים, ביניהם גלישת הגלים.

כחלק מהמאמצים לקדם את גלישת הגלים גם מחוץ לתחרויות האולימפיות, יזמה סמסונג ישראל פעילות מקומית ייחודית בישראל בשיתוף פעולה עם חברת אופנת הגלישה, בילבונג. במסגרת הפעילות, יצרו בילבונג וסמסונג ישראל סדרת סרטוני גלישה. החלק הראשון של המהלך הינו בהשתתפות "חני גלשנים", מעצב גלשנים בעיצוב אישי. בסרטונים, מקבלים הגולשים טיפים מקצועיים לבניית גלשנים ומזמינים את הקהל הרחב להצטרף לפעילות מקוונת עם אפשרות לזכות במהדורה מיודת של גלשן שנבנה על ידי חני וכן ב Galaxy Flip 6 ו-3,000 שקל שוברי קנייה ברשת חנויות בילבונג.

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "סמסונג גאה לקדם את תרבות הגלישה בישראל. החיבור בין הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי ה- Galaxy Z החדשים לבין האנרגיה והחופש של הגלישה הוא טבעי. אנחנו מאמינים שסמארטפונים יכולים לשפר את חוויית הספורט, להתחבר לטבע ולספק כלים יצירתיים לתעד את הרגעים המרגשים ביותר."

ליאור ישראלי מנהל השיווק של בילבונג בישראל, "אנו גאים לשתף פעולה עם סמסונג, חברה שהיא מובילה בתחומה. שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו להביא את המותג שלנו לקהל חדש ולהציע לחובבי הגלישה חוויה טכנולוגית מתקדמת שמשלימה את אורח החיים שלהם."

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully