וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בכדורעף חופים יוצאת לדרך בתל אביב

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 10:09

200 שחקנים ושחקניות יתחרו בשמונה קטגוריות מקצועיות בחוף פרישמן. משחקי הגמר של הבוגרים ייערכו ביום שבת

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בסוף השבוע הקרוב, חוף פרישמן בתל אביב יהפוך למוקד ספורטיבי עם קיום אליפות ישראל בכדורעף חופים. האירוע, שיתקיים בשיתוף עיריית תל אביב-יפו ובחסות ראשית של מי עדן, מבטיח להיות חגיגה של ספורט, תחרותיות ורוח ים.

האליפות, שהיא אירוע השיא של סבב 'מי עדן TOUR', תארח כ-200 שחקניות ושחקנים שיתחרו ב-8 קטגוריות מקצועיות. המשחקים יחלו ביום חמישי עם טורניר הנוער, וימשיכו עד יום שבת עם משחקי הגמר המרתקים של הבוגרים.

אחת המשתתפות הבולטות באליפות היא רננה בוצר קציר, נערה בת 14 מקיבוץ כפר עזה, ששרדה את אירועי ה-7 באוקטובר. רננה מתארת כיצד כדורעף החופים עזר לה להתמודד עם הטראומה: "עבורי כדורעף חופים הוא המרחב הרגוע שלי, המקום שלי להתנתק מכל הדברים שקורים וקרו לי בחוץ ופשוט להתרכז באימון ובלנסות להשתפר".

כדורעף חופים. אלי פאר,
כדורעף חופים/אלי פאר

על ההבדל בין כדורעף באולמות לכדורעף חופים, רננה מסבירה: "חוץ מההבדלים בטכניקה של כדורעף אולמות וחופים יש את הפן שחייב להיות על כל המגרש, צריך לתפוס מרחב כי אין עוד 5 בנות שיגבו עליי אם אני לא שמה לב". לקראת האליפות, רננה מביעה את ציפיותיה: "אני רוצה להצליח להביא את כל מה שאני מתאמנת עליו באימונים למגרש, לשחק הכי טוב שאני יכולה ולהגיע למקום הכי גבוה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully