וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע יודעת: זה משחק על 20 מיליון שקל

15.8.2024 / 9:57

דריכות גדולה במועדון לקראת הגומלין מול מלאדה בלוסלאב (20:00, ספורט3), בידיעה שהיריבה הבאה נוחה יותר. קוז'וך משדר אופטימיות

תקציר: מלאדה בולסלאב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

בניגוד למכבי תל אביב ולמכבי חיפה, הפועל באר שבע לא היתה בעונה שעברה בקונפרנס ליג ולשם מכוונים במועדון הקיץ. לפני שנה הודחה הקבוצה בצורה דרמטית מול לבסקי סופיה בסיבוב השלישי של המוקדמות, כאשר גם אם היתה עוברת את הבולגרים, היתה מחכה בפלייאוף איינטרכט פרנקפורט במשחק שהיה כמעט בלתי עביר. הסיכויים לפני שנה להעפיל לקונפרנס ליג היו מאוד נמוכים, אך בכל מקרה ההדחה היתה כבר בסיבוב השלישי בהפסד ללבסקי בסופיה 2:1 משער בדקה ה-96.

הערב (חמישי, 20:00, ספורט3), שוב בבולגריה שמארחת את הקבוצה מבירת הנגב, הפועל באר שבע צריכה לעבור את מלאדה בלוסלאב הצ'כית אחרי 1:1 בצ'כיה בשבוע שעבר. מדובר באותו סיבוב בו הקבוצה הודחה בעונה שעברה והבונוס על ניצחון הערב יהיה בפלייאוף לקונפרנס ליג, שם כבר ממתינה פקאש ההונגרית - לא פרנקפורט ולא קבוצה בלתי אפשרית למעבר.

מחזיקת הגביע ההונגרי היא יריבה שאפשר לעבור בדרך לסכום כספי משמעותי שייכנס לקופת המועדון. 3.8 מיליון יורו יחכו להפועל באר שבע אם תעפיל לקונפרנס ליג, כשכל ניצחון יהיה שווה בהמשך 400 אלף יורו ותיקו 133 אלף יורו. בחישוב גס ובהנחה שהפועל באר שבע לא תהיה בשר תותחים בקונפרנס ליג, מדובר הערב במשחק על 20 מיליון שקל לפחות. אם הפועל באר שבע תודח, הסכום המשמעותי הזה לא יהיה חלק מהתקציב שלה. אם היא תעבור את הצ'כים ימתין לה שלב הפלייאוף ובהמשך אולי גם הכסף הגדול.

הפועל באר שבע נגד צ'רנו מורה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
משחק חשוב מאוד/אתר רשמי, הפועל באר שבע

המאמן רן קוז'וך משדר לשחקנים שהם עושים את זה הערב. הוא משוכנע שהקבוצה שלו יותר חזקה מהאורחת הצ'כית שתגיע ללובץ, שם ייערך המשחק. מי שעשוי לפתוח הערב הוא הקשר החדש-ישן קינגס קנגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully