וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזבו ביומיים הקרובים? השחקנים שברצלונה נואשת לשחרר

בצל הלחץ לרשום את אולמו לליגה, בארסה מקווה לסגור שתי מכירות והשאלה אחת ביומיים הקרובים. וגם: המועמד החלופי לוויליאמס

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

יומיים למשחקה הראשון העונה, חמישה שחקנים של ברצלונה עדיין לא רשומים בליגה הספרדית ולכן הקטלאנים נואשים לשחרר את אלה שלא בתכניות של האנזי פליק, כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי. במצב הקיים, דני אולמו, הרכש היחיד שהובא הקיץ לבארסה, לא יוכל לשחק מול ולנסיה וכמוהו גם הבלם איניגו מרטינס.

זה לא סוד מי המועמדים לעזוב: לגבי ויטור רוקה מתנהלות שיחות עם ספורטינג ליסבון ואברטון, כשקבוצת הפרמיירליג מוכנה לשלם כ-28 מיליון יורו לפי הדיווחים, אולם בבארסה דורשים בין 30 ל-35 ושואפים להכנסה מצטברת של 50 מיליון יורו מהמכירות של החלוץ הברזילאי ושל הבלם הצעיר מיקה פיי.

עוד שחקן שלא יישאר הוא קלמון לנלגה, שיושאל עונה שלישית ברציפות והפעם לאתלטיקו מדריד. הבלם סגר את תנאיו וכעת צריכים לסכם המועדונים איזה חלק משכרו יממנו הקולצ'ונרוס. גם אנסו פאטי התבקש למצוא קבוצה אחרת.

בינתיים, ב"מונדו דפורטיבו" חזרו להדהד את לואיס דיאס כמועמד לחזק את כנף שמאל אחרי שהתקוות לצרף את ניקו וויליאמס נמוגו כמעט לחלוטין. עם זאת, בעיתון הקטלאני נכתב כי ברצלונה הקצתה 55-60 מיליון יורו לחיזוק העמדה, ומעריכה שליברפול תדרוש סכום גבוה יותר עבור הקולומביאני, לגביו מאמינים הבלאוגרנה "שהוא רוצה להצטרף". בנוגע לתפקיד המגן הימני, עדיין נמצאת על הפרק האפשרות שז'ואאו קאנסלו יחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully