וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויניסיוס יזכה בכדור הזהב - אלא אם אנשים ישתגעו"

כוכב ריאל מדריד שוב סיפק את הסחורה במאני טיים ("להכריע גמרים זה ב-DNA שלו"), בספרד טוענים שהפך לפייבוריט. הצביעו בסקר: מי הכי ראוי?

תקציר משחק הכנה: ברצלונה - ריאל מדריד 1:2/ספורט1

כל העיניים בסופרקאפ האירופי היו כמובן על קיליאן אמבפה אמש (רביעי), אך מי שסייע לבלאנקוס לעלות ליתרון עם עוד מהלך אופייני ברגע האמת היה דווקא ויניסיוס. שחקן הכנף הברזילאי סיפק מבצע אישי נפלא בדקה ה-59 ולא הותיר לפדריקו ואלוורדה שום אופציה מלבד להמשיך את כדור הרוחב שלו פנימה מול שער ריק ולקבוע 0:1.

"הוא לא מפסיק לרקוד לרגע", נכתב ב"אס" על הווינר הגדול (מעורבות ב-11 שערים ב-11 הגמרים שלו). "ככל שהמשחק יותר מבולגן, כך הוא יותר טוב. להכריע גמרים נמצא ב-DNA שלו. ההופעה האחרונה שלו מקרבת אותו, אם הוא כבר לא שם כרגע, לזכייה בכדור הזהב".

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
שחקן של רגעים גדולים. ויניסיוס/רויטרס

גם ריו פרדיננד חושב ככה. בלם נבחרת אנגליה לשעבר כבר אמר בחודשים האחרונים שהברזילאי ראוי לתואר, ואמש הדהד זאת שוב. "אין ספק שוויני הוא הזוכה הבא, אם אנשים לא ישתגעו", הוסיף הפרשן אוהד ריאל מדריד תומאס רונסרו.

"הוא נראה יצירתי מתמיד, ולפרקים שיחק אפילו כקשר", הוסיפו וכתבו ב"אס" על ההופעה של הברזילאי אמש. "כשריאל לא מצאה את הנוסחה, הוא הציל אותה. יש לו כבר 13 תארים בריאל מדריד בסך הכל בגיל 24". כל זאת קרה על רקע הצעת העתק שמחכה לשחקן הכנף המסחרר מסעודיה - מיליארד יורו לחמש שנים. "הם לא יוותרו", נטען ב"אס". "התקציב שם בלתי נגמר והחלום שלהם הוא ויניסיוס. הם ימשיכו לנסות גם בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי צריך לזכות בכדור הזהב?

ויניסיוס
רודרי
דני קרבחאל
ג'וד בלינגהאם
טוני קרוס
לאוטרו מרטינס
שחקן אחר
1548 משתתפים

המועמדים לתואר כדור הזהב יפורסמו ב-4 בספטמבר. הטקס עצמו ייערך ב-28 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully