וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי ינסה להשתקם בלי ניתוח: "היה אמור לפרוץ העונה"

15.8.2024 / 8:25

בקרית שמונה כואבים את פציעת הקשר, שיבחן את יכולתו לחזור מהקרע ברצועה הצולבת ללא התערבות כירורגית: "נעשה מה שהכי טוב לשיקום המלא"

תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

בעירוני קרית שמונה מקווים שאריאל שרצקי יוכל לעבור שיקום ללא התערבות כירורגית. השחקן, שקרע את הרצועה הצולבת, יחל בימים הקרובים בניסיונות לחזק את הברך ואם בצוות הרפואי ירגישו שהוא מסוגל להשתקם ללא ניתוח, הם יבחרו בטיפול שמרני.

בקבוצה התאכזבו מאוד מהפציעה של שרצקי, שכן ההערכה הייתה שעונת פריצה בפתח עבורו. כזכור, לפני שתי עונות עמד שרצקי בן ה-22 במוקד כשדובר לא מעט על כך שהבעלים של המועדון, איזי שרצקי, מצפה שהנכד שלו יהיה שחקן משמעותי - מה שהוביל להתנגשות עם המאמנים של הקבוצה. אלא שללא הפחד הגדול מירידת ליגה שהיה אז, עושה רושם שהעונה בליגה הלאומית עשתה רק טוב לקשר בן ה-22 שרשם עונה מצוינת הרחק מהרדאר והרעש התקשורתי, והיה מהגורמים המשפיעים ביותר להעפלה של קרית שמונה בחזרה לליגה הראשונה תוך שנה בלבד. לקראת העונה הזו ציפו בקבוצה ששרצקי יוכיח לכולם שהוא שייך לרמות הגבוהות, ללא קשר לייחוס המשפחתי, אלא שכעת הגיעה הפציעה שתשבית אותו לחודשים ארוכים.

"אריאל היה אדיר בעונה שעברה", העידו במועדון. "זו הייתה אמורה להיות עונת הפריצה שלו. יש רצון לטיפול שמרני כדי שיחזור תוך כמה חודשים ולא ייעדר מרבית העונה, אבל כמובן שבסוף נעשה מה שהכי טוב לשיקום המלא של השחקן".

אריאל שרצקי, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אריאל שרצקי, שחקן עירוני קרית שמונה/ברני ארדוב

קרית שמונה תשחק בשבת נגד הפועל חדרה על המקום התשיעי בגביע הטוטו, ושבוע לאחר מכן תפתח את העונה בליגת העל במפגש עם הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully