וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתפוצץ: מכבי תל אביב מחפשת הוכחת כוח

15.8.2024 / 6:37

אחרי שלושה משחקים בינוניים באירופה, הצהובים בעקבות הצהרת כוונות מול פוניבז' (21:30, ספורט1): "הפסדנו יותר מדי בקלות את הצ'אנס לליגת האלופות. לפחות שנהיה בליגה האירופית"

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב השלימה את מרבית ההכנה שלה למשחק הגומלין הערב (חמישי, 21:30, ספורט1) מול פוניבז' בהונגריה, אבל המאמן ז'רקו לאזטיץ' עוד אמור לקיים היום אסיפה אחרונה עם השחקנים. הסרבי נע עד כה בין הרצון שלו לשדר לשחקנים שהם הרבה יותר טובים מהיריבה הליטאית לבין הצורך להזכיר להם את הרפיון הגדול שהיה במשחק הראשון בשבוע שעבר בליטא.

בכל השיחות עד כה, לאזטיץ' דאג לרענן לשחקנים את הזיכרון באשר לנסיגה ביכולת במחצית השנייה ובעיקר בעשרים הדקות האחרונות. המאמן מרגיש שהקבוצה שלו יכולה להתפוצץ סוף סוף הערב ואחרי שלושה משחקים בינוניים באירופה, לבוא ולתת הצהרה גם כדי להכין כבר את הקרקע לקראת המפגשים מול באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית, אם וכאשר מכבי תל אביב תעבור את פוניבז' הלילה. "הפסדנו יותר מדי בקלות את הצ'אנס לליגת האלופות העונה. לפחות שנהיה בליגה האירופית אחרי שהרגלנו את עצמנו לקונפרנס ליג", אמר אחד השחקנים אתמול.

רז שלמה, דור פרץ, דור תורג'מן, שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"הפסדנו יותר מדי בקלות את הצ'אנס לליגת האלופות"/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

טייריס אסנטה יחמיץ את המשחק בגלל צהובים ועידן נחמיאס אמור לפתוח כבלם. לאזטיץ' נוטה להמשיך עם דור תורג'מן כחלוץ המטרה, אבל עדיין יש התלבטות לגבי ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully