וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "כשמשחקים בריאל מדריד, אין גבולות"

הבכורה של הצרפתי הסתיימה עם שער וזכייה בסופרקאפ האירופי: "כולם יודעים מה זה עבורי לשחק כאן, אם אוכל אכבוש 50 שערים". בלינגהאם שהצטיין: "היה ברור שיכבוש". אנצ'לוטי השווה את החוד החדש ל-BBC, פרס: "השער יעניק לקיליאן מוטיבציה להמשך"

ארטיום דולגופיאט מדבר באירוע ההוקרה למשלחת ההתעמלות של ישראל לפריז/צילום: יניב טוכמן

קיליאן אמבפה לא יכול היה לחלום על בכורה טובה יותר במדי ריאל מדריד. החלוץ הצרפתי שהגיע הקיץ לאלופת אירופה כבש את השער השני ב-0:2 על קבוצתו על אטאלנטה, בניצחון שהעניק לה את הסופרקאפ האירופי השישי בתולדותיה.

אמבפה סיפר לאחר שריקת הסיום: "הגשמת חלום. כולם יודעים מה זה בשבילי לשחק עבור ריאל מדריד, זאת תחושה מדהימה. ידענו שהיינו חייבים לנצח את המשחק הזה. לשחק עם הסמל הזה עבור האוהדים האלה זה מיוחד. יש לנו את כל השחקנים הכי טובים בעולם בכל עמדה. יש לנו עדיין מקום להשתפר ואני אהיה הראשון להשתפר. אנחנו ריאל מדריד. זה לא משנה אם אכבוש 50 שערים, אם אני אוכל אז אכבוש 50. אנחנו תמיד חייבים לרצות לנצח עוד ועוד. לשחק בריאל מדריד זה אומר לזכות בתארים."

הכוכב הוסיף ואמר: "זה היה ערב נהדר, חיכיתי לרגע הזה זמן רב. כשמשחקים בריאל מדריד אין גבולות, יהיו פה עוד ערבים גדולים, אין ספק בכך".

ג'וד בלינגהאם, כוכב העונה שעברה של הבלאנקוס ומי שזכה בפרס השחקן המצטיין, הצטרף לחגיגות עם הצרפתי: "עשינו חיים, הכל עבד היום. יש לנו קבוצה חדשה והיינו צריכים להתאים את עצמנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה זה עבד כבר נהדר. זה היה ברור שאמבפה יכבוש היום, הוא היה ראוי לזה. הוא שחקן נפלא ועובד קשה בשביל הקבוצה. מה הלאה? לחייך ולהנות מהכדורגל שלנו. אני אשחק איפה שאנצ'לוטי יבקש ממני, אני נהנה כאן מאוד ואוהב לשחק בשביל הקבוצה הזאת".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. GettyImages
הגשים חלום. אמבפה/GettyImages

המאמן קרלו אנצ'לוטי גם לא חסך במחמאות והוסיף: "לאמבפה יש את האיכות לכבוש הרבה שערים, אבל נצטרך למצוא איזון. הוא שיחק טוב מאוד והשתלב מצוין עם שאר השחקנים. 50 שערים? יש לו את היכולות לכבוש יותר מזה. זה כבוד לאמן את הקבוצה הזאת. אנחנו סובלים, אך זוכים. במחצית השנייה היו יותר שטחים לרודריגו, ויניסיוס ואמבפה. אנחנו צריכים להמשיך ככה ולשמור על כושר טוב".

האיטלקי התבקש להשוות בין שלישיית BBC המיתולוגית (בייל, בנזמה, כריסטיאנו) ל-BMV (בלינגהאם, אמבפה, ויניסיוס) ואמר: "דיברנו על זה אתמול. זה קשה מאוד להשוות. הקבוצה ההיא היתה פנטסטית, אבל עכשיו, 10 שנים אחרי, שוב יש איכויות גדולות".

הנשיא פלורנטינו פרס חגג ואמר: "ראיתי שהוא שמח מאוד לכבוש. זה לא פשוט להתחיל ככה וזה יעניק לו מוטיבציה להמשך העונה. נצטרך לעבוד קשה כדי לזכות בתארים".

ריו פרדיננד, שחקן העבר האנגלי והפרשן בהווה, החמיא לקשר האנגלי: "הוא פשוט ברמה אחרת מכולם. הוא פנומן. ההשפעה שלו על המשחק היתה מרהיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully