וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית מאוחדת: ויניסיוס ורודריגו חיקו את החגיגה של אמבפה

הברזילאים חגגו כמו הצרפתי את שערו הראשון בריאל מדריד, וכל ההתקפה נגעה בכדור במהלך. מספרי הבכורה החלומית בזכייה בסופר קאפ

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

מעטים מ-330 שעריו הקודמים של קיליאן אמבפה בקריירה היו מיוחלים כמו השער ה-331. כוכב העל לבש לראשונה את מדי ריאל מדריד הערב (רביעי), וכבר במשחק הבכורה שלו מצא את הרשת בניצחון 0:2 בדרך לזכייה בסופר קאפ של אופ"א על חשבון אטאלנטה. הצרפתי פתח בהרכב והבקיע בדקה ה-68 את השני של הבלאנקוס, מבישול של ג'וד בלינגהאם.

ניכר לעין עד כמה בריאל רוצים להכניס את אמבפה לעניינים מהר, וכבר אחרי פחות משבועיים של אימונים בקבוצה, נותנים לו להרגיש בבית. במהלך שקדם לשער שלו נגעו בכדור כל השותפים שלו להתקפה: רודריגו חטף את הכדור, וינסיוס חיפש את חברו החדש במסירת רוחב שלא הגיעה לכתובת, אבל בלינגהאם היה שם כדי להשתלט ולמצוא את אמבפה שירה פנימה. מיד אחר כך, ויניסיוס ורודריגו הצטרפו לחלוץ בחגיגה הטיפוסית שלו עם הקפיצה ושילוב הידיים.

המספרים

  • קיליאן אמבפה הוא השחקן הראשון שחוגג שער בהופעת הבכורה שלו בסופר קאפ האירופי מאז מרקו אסנסיו ב-2016.
  • שער תשיעי לאמבפה ב-12 הגמרים האחרונים בהם שיחק בכל המסגרות.
  • ריאל מדריד הפכה לשיאנית הזכיות הבלעדית בסופר קאפ האירופי, כשעקפה את ברצלונה ומילאן עם הנפה שישית בתולדותיה.
  • ויניסיוס שבישל לפדריקו ואלוורדה את השער הראשון, מעורב ב-11 שערים ב-11 גמרים במדי ריאל מדריד (שבעה מתוכם הוא כבש).
  • בלינגהאם רשם בישול בכל אחד משלושת הגמרים שלו עם ריאל מדריד. אף שחקן במועדון לא עשה זאת בשלושה גמרים רצופים בעשור האחרון.
  • ואלוורדה הוא הכדורגלן האורוגוואי הרביעי אי פעם שמבקיע בסופר קאפ האירופי. קדמו לו פרננדו מורנה (ולנסיה, 1980), גוסטבו פוז'ט (צ'לסי, 1998) ולואיס סוארס (ברצלונה, 2015).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully