וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "מסוכן להמעיט בערך היריבה. הרבה תלוי בנו"

14.8.2024 / 21:27

מאמן מכבי ת"א לקראת הגומלין מול פוניבז' (ה', 21:30, ספורט1): "לא ננצח כי אנחנו פייבוריטים". קניקובסקי: "מחכים להראות שה-1:2 לא היה מספיק". מאמן היריבה: "שום דבר לא נגמר"

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' דיבר לקראת גומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול פוניבז' מחר (חמישי, 21:30, ספורט1), אליו תגיע האלופה הישראלית עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון. כידוע, הצהובים לא חזרו מליטא לארץ, אלא המשיכו להונגריה ושם התכוננו למפגש בסומבטהיי.

"זה מעין מיני-מחנה אימון, ניסינו לנצל את הזמן כדי להתכונן היטב למשחקים שמצפים לנו והראשון שבהם הוא פוניבז'. אנחנו מוכנים", אמר לאזטיץ'. על מצב הקבוצה: "נראה מחר, זה משחק חשוב עבורנו. אנחנו מבינים שאנחנו פייבוריטים, אבל בכדורגל כיום מסוכן מאוד להמעיט בערך היריבה ואני בטוח שלא נעשה את זה. דיברנו הרבה, עבדנו קשה ואנחנו מרוצים אולי מ-70 דקות במשחק הקודם, לאחר מכן איבדנו את השליטה וננסה לשלוט מחר במשחק טוב יותר, לשחק בצורה דומה למה שהתאמנו עליו ואני בטוח שבמקרה כזה נשיג את המטרה. לא ננצח בגלל שאנחנו פייבוריטים, אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטלית ב-100%".

לאזטיץ' הוסיף: "זו רק המחצית הראשונה. במשחק הראשון, לאחר 70 הדקות הראשונות היינו ראויים לתוצאה טובה יותר, אבל אחר כך גם להם היו הזדמנויות. הרבה דברים מחר תלויים בנו ואני בטוח שהשחקנים מבינים כמה המשחק חשוב".

גבי קניקובסקי מכבי תל אביב. דני מרון
גבי קניקובסקי מכבי תל אביב/דני מרון

גבי קניקובסקי הוסיף: "זה לא גמור בכלל. את המחצית הראשונה פתחנו טוב מאוד, התחלנו בסערה. במחצית השניה קצת התעייפנו, אבל יש לנו מה להוכיח מחר, גם להמשך זה חשוב מאוד". הקשר התייחס למשחק הקודם: "ב-20 הדקות האחרונות קצת נלחצנו, אבל אני לפחות מאוד מחכה למחר, להוכיח את עצמנו עוד פעם ולהראות ש-1:2 היה לא מספיק. יש את מחר לתקן ולעשות משהו טוב באירופה".

על השבוע האחרון מחוץ לישראל, סיפר: "היה לנו קשה לעזוב את כל המשפחה, אבל יש לנו הזדמנות גדולה מחר לעלות לאירופה ולעשות משהו טוב למדינה ולאוהדי מכבי במיוחד. בשנה שעברה היה קמפיין מאוד מוצלח, השנה אנחנו מאוכזבים שלא העפלנו לליגת האלופות, אבל המטרה שלנו היא להגיע לליגה האירופית וקודם כל צריך לעבור את מחר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

עם ניצחון בודד ב-10 משחקיה האחרונים בכל המסגרות וכשהיא נועלת את טבלת הליגה הליטאית (23 נקודות ב-24 מחזורים, אבל שני משחקים חסרים), פוניבז' לא מגיעה עם תקוות גדולות לגומלין מול מכבי תל אביב בהונגריה. בליטא כבר עושים חישובים כלכליים לקראת הדחה ובונים על הקונפרנס ליג, שם ניצחון בפלייאוף על ניו סיינטס הוולשית יכניס לקופת המועדון מעל 3 מיליון יורו.

המאמן הבלגי סטיין ורבן דווקא אופטימי: "שום דבר לא נגמר. אנחנו מאמינים בסיכויים שלנו, למה שלא נותיר חותם שם? יש לנו ביטחון שנוכל להתקדם. יהיה קשה כי אנחנו מתמודדים עם קבוצה טובה, אבל אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא".

הרכב משוער: ויטאוטאס צ'רניאוסקאס, רוקאס ראסימביצ'יוס, קספרס דוברה, לינאס קלימביצ'יוס, רוברט מאזאן, ניקולאס גורובסוב, יובאן צ'אג'נוביץ', לוקאס דה וגה, שייקו דיינג, ג'פרי סארפונג, נואל אמבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully