וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרמיירליג לא קיבלו אישור לנימוק החלטות ה-VAR, ומצאו לכך פתרון

באנגליה רוצים לממש את "תוכנית שש הנקודות" לשיפור השיפוט בכדורגל, וינגישו בעונה הקרובה לאוהדים הסברים ברשתות החברתיות. ומה לגבי מערכת הנבדל החדשה?

תקציר מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 (6:7 לסיטי בפנדלים)/ספורט1

עונת הפרמיירליג הקרובה תצא לדרך כבר מחר (שישי, 22:00, ספורט1) כשמנצ'סטר יונייטד תארח את פולהאם במשחק הפתיחה. בליגה העשירה והמובילה באירופה מקווים לעונה תחרותית אחרי רצף הזכיות באליפות של מנצ'סטר סיטי, ובמקביל לחלון ההעברות הדל יחסית, מצפים לשיפור גם בפן של השיפוט עם שינויים שיתרחשו במיוחד במערכת ה-VAR.

באנגליה שמו דגש על הרצון לשפר את המערכת המסייעת לצוות השיפוט לקבל את ההחלטות על הדשא, ובעונה השישית של ה-VAR בפרמיירליג תתווסף לקראת אוקטובר מערכת "נבדל חצי אוטומטית", שתוכל לאפשר לצוות שופטי המסך והשופט הראשי לקבל איתות מוקדם לגבי מהלך של "טעות ברורה" ולתקן באופן מהיר.

עוד הודיעו בפרמיירליג כי בעקבות הסכמים של זכויות שידור, לא יוכלו כפי שרצו להכריז באצטדיון על הסברים לקבלת החלטות של צוותי שופטי המסך והשופט במגרש לאחר בחינת מהלכים חוזרים במסך ה-VAR, אבל מצאו לכך פתרון אחר.

ברשת החברתית "X" יופעל חשבון רשמי אשר יספק את אותם הסברים בצורה מהירה ומונגשת לקהל אוהדי הפרמיירליג, עם נימוקים מפורטים שיוצגו גם על גבי המסכים באצטדיונים.

בדיקת VAR במשחק של ווסטהאם מול אסטון וילה. רויטרס
במגרש לא ינמקו את ההחלטות בקול, התשובה תגיע ב-"X" ובמסכים/רויטרס

במקביל לכל אותם שיפורים, בפרמיירליג שואפים לממש את "תוכנית שש הנקודות" אשר כוללת שיפור התערבות ה-VAR, צמצום עיכובי משחק, שיפור חווית האוהדים במשחק, שיפור העקביות ב-VAR, שיפור השקיפות לקהל הרחב ותוכניות חינוך ותקשורת שיעברו דרך המועדונים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully