וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספורט חשוב לחטופים. הם עוקבים, רואים ושומעים"

14.8.2024 / 19:16

מדליסטים אולימפיים ונציגי המשלחת הישראלית לפריז פגשו את משפחות החטופים בתל אביב, שמעו כי הישגיהם "היו כמעט רגעי השמחה היחידים בחודשים האחרונים", והתבקשו: "תעירו את עם ישראל"

נציגים מהמשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים פריז 2024 נפגשו היום (רביעי) עם משפחות חטופים בתל אביב וחיזקו אותן במאבק להשבת יקיריהן. למפגש שנערך ב"כיכר החטופים" ובו נכחה גם יוכבד ליפשיץ ששוחררה מהשבי, הגיעו בין השאר מדליסט הזהב תום ראובני, מדליסטיות הכסף ענבר לניר ושרון קנטור וכן הג'ודאיות מאיה גושן, גפן פרימו וגילי שריר, צמד השחייה האמנותית אריאל נשיא ושלי בובריצקי, מאמן השייט שחר צוברי ויו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד.

נציגי משפחות החטופים נאמו בזה אחר זה. אורלי גלבוע, אמא של החטופה דניאלה גלבוע, אמרה לספורטאים: "אנחנו מודים לכם הרבה שאתם פה. זה מאוד מרגש את כולנו שבימים הראשונים אחרי שהבאתם כל כך הרבה גאווה לעם ישראל ולנו, בחרתם להגיע לכאן ולתמוך בנו. שמחנו כמו כל עם ישראל, אלה היו כמעט הרגעים הבודדים בעשרה וחצי החודשים האחרונים שהיו לנו לשמוח ולהיות גאים, אחרי החזרה הקודמת של החטופים. נייחל לימים שמחים ושנוכל לחייך, כולנו מבינים מתי זה יקרה ואני מקווה שזה יקרה בקרוב, שהאהובים שלנו יחזרו ויוכלו לפגוש אתכם. אני בטוח שהבת שלי תהיה גאה ונרגשת להיפגש אתכם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד שאנחנו בימים מאוד קריטיים ואנחנו מבינים שיכולה להיות בימים הקרובים עסקה שתחזיר את האהובים שלנו. מקווה שנוכל לשמוח ונקבל את השקט שכולנו רוצים. אני בטוח שגם אתם, עם כל הגאווה הזו שאני בטוח שיש לכן ולמשפחות שלכן, אבל שום דבר לא שלם מבלי שהחטופים כאן, מבלי שהם יוכלו לשמוח בשמחה הזו".

תום ראובני עם יוכבד ליפשיץ במפגש בין משפחות החטופים לבין הספורטאים האולימפיים בתל אביב, 14 באוגוסט 2024. Paulina Patimer, אתר רשמי
תום ראובני עם יוכבד ליפשיץ/אתר רשמי, Paulina Patimer
מפגש בין משפחות החטופים לבין הספורטאים האולימפיים, תל אביב, 14 באוגוסט 2024. Paulina Patimer, אתר רשמי
מרב מור רביב, אחייניתו של אברהם מונדר לצד אורלי גלבוע, אמא של דניאלה גלבוע (ימין) וענבר לניר (שמאל)/אתר רשמי, Paulina Patimer

גלעד קורנגולד, אבא של החטוף טל שוהם, סיפר: "אני גם סבא של נווה שאתמול היה לו יום הולדת 9. אני לא יכול לתאר לכם איזה יום הולדת עצוב, כשהוא בוכה שהוא צריך את אבא. ראינו אתכם בטלוויזיה ואלה היו הרגעים המאושרים שהנכד שלי ראה אתכם וקצת התנתק מכל הכאוס שיש לו בראש. אתם משפיענים שלנו כרגע, אני מבקש מכם להעביר ברשתות ולהעיר את כל עם ישראל ולהגיד שאתם עם משפחות החטופים ומבקשים שכל עם ישראל יהיה איתנו. לכם יש את הכוח, זה הזמן לעשות את זה".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

מרב מור רביב, אחיינית של אברהם מונדר שעדיין מוחזק בשבי החמאס, הוסיפה: "אני רוצה לספר על הקשר של משפחת מונדר לספורט ולענבר שנמצאת לידי. בן דוד שלי רועי מונדר נרצח ב-7 באוקטובר ליד ביתו בקיבוץ ניר עוז, אחותו קרן יחד עם בנה אוהד בן ה-9, עם אמא שלהם ואבא שלהם, ההורים של רועי, נחטפו לעזה. ב-23 באוקטובר אוהד ציין את יום הולדתו ה-9 בשבי. הוועד האולימפי וכל שחקני הפועל באר שבע נרתמו למשימה והכינו לאוהד סרטון שהוא ראה בשבי ביום ההולדת שלו. איתן יהלומי סיפר לו שהוא ראה את שחקני הפועל באר שבע מברכים אותו. אני רוצה להודות ולהדגיש כמה הספורט חשוב לחטופים וכמה הם רואים, שומעים ועוקבים - לפחות קצת - יש לנו הוכחה שזה נעשה".

בהמשך לדבריה של מור רביב על רועי מונדר, לניר סיפרה על הפוסט שהעלתה אתמול אחרי שנתקלה בפוסט שהוא פרסם ביום זכייתה באליפות העולם בג'ודו אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully