וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרף לליאל עבדה: עידן טוקלומטי חתם בשארלוט FC

החלוץ שהפך להעברה השלישית בגובהה בתולדות מכבי פתח תקוה, שתקבל כ-3 מיליון יורו עבורו, חבר לאקזיט אחר של מחזיקת הגביע בקבוצת ה-MLS: "עקבנו אחריו זמן מה, נלהבים שהוא בחר בנו"

ארטיום דולגופיאט מדבר באירוע ההוקרה למשלחת ההתעמלות של ישראל לפריז/צילום: יניב טוכמן

לאחר שהיה מבוקש הקיץ בכוכב האדום בלגרד, שהחתימה ממכבי תל אביב את מילסון בסופו של דבר, עידן טוקלומטי הצטרף היום (רביעי) רשמית לשארלוט FC מליגת ה-MLS האמריקאית.

חלוצה של מכבי פתח תקוה המריא ללונדון עוד בזמן ההכנות של הנבחרת האולימפית למשחקי פריז על מנת לעבור בדיקות רפואיות, ואחרי שענייני הוויזה הוסדרו, טוקלומטי הוצג בקבוצה של ליאל עבדה ששילמה עליו כ-3 מיליון יורו.

"אנו מאוד נרגשים לקבל את פנים של עוד כישרון בינלאומי צעיר לשארלוט. עידן הוא שחקן שעקבנו אחריו זמן מה", מסר לאתר הרשמי של שארלוט המנהל המקצועי זוראן קרנטה. "הוא חלוץ רעב לשערים ורב-גוני, עם שילוב נהדר של מהירות וטכניקה. בגיל 19 בלבד הוא סופר כבר 70 הופעות בבוגרים וערך בכורה בנבחרת ישראל במשחקי מפתח במוקדמות אירופיות. אנו נלהבים שהוא בחר במועדון שלנו כמועדון הטוב ביותר להתפתחותו המקצועית וכולם כאן מברכים אותו על ההגעה לשארלוט".

החלוץ בן ה-20 כבש בעונה שעברה חמישה שערים והוסיף בישול כשהיה חלק מזכייתה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה, וכעת הוא ירחיק עד צפון קרוליינה בצעד גדול עבורו בקריירה.

מכבי פתח תקוה, מצדה, המשיכה בהשבחת השחקנים שלה עם עוד סכום נכבד שנכנס לקופה, כשטוקלומטי הפך להעברה השלישית בגובהה אי פעם במועדון. מעל טוקלומטי נמצאים מנור סולומון שנמכר לשחטאר דונייצק תמורת 6.5 מיליון יורו, וליאל עבדה, חברו החדש להתקפה שעבר לסלטיק תמורת 4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully