וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארו בספק לקלוז', רומן מצפה מהחלק הקדמי לספק מספרים

14.8.2024 / 19:05

מלבד מחאמיד הפצוע, גם הבלם עלול לא לעמוד לרשות מאמן מכבי פתח תקוה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג (ה', 20:00, ספורט2). הדר פוקס בכוננות. בצד הרומני "בטוחים להגיע לפלייאוף", קמארה ופאון עשויים לפתוח

תקציר: מכבי פתח תקוה - קלוז' 1:0/ספורט1

אחרי ההפסד 1:0 לקלוז', במכבי פתח תקוה ינסו להפתיע את הרומנים דווקא בביתם (חמישי, 20:00, ספורט2) ולהעפיל לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. החניכים של דן רומן אמנם מציגים משחקים שקולים עד כה מול יריבות חזקות, אך סובלים מאוד מחוסר מחץ בהתקפה כשמחר רומן יחסר את אנאס מחאמיד שאמור להיות המוציא לפועל של המלאבסים. מחאמיד הפצוע טס בחזרה לישראל וכלל לא שהה עם הקבוצה שנשארה מעבר לים מאז המשחק בשבוע שעבר.

אם לא די בהיעדרות של מחאמיד, גם אנדראס קארו הבלם בספק, אך בפתח תקוה מקווים מאוד שיוכל לעמוד מחר לרשותו של המאמן. אם קארו יוכל לשחק, רומן צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים ואם הקפריסאי לא יוכל לפתוח, רומן מתלבט אם לשנות מערך או שמא לתת להדר פוקס את המפתחות בהרכב.

רומן ביקש מחניכיו לסכן יותר את שערם של הרומנים ולהאמין שאכן ניתן לרשום הישג ולהגיע לפלייאוף המפעל האירופאי. בקבוצה מצפים מלוקה שטור להיות חד הרבה יותר ולקחת מנהיגות. השחקן הזר הראה בסיום העונה הקודמת את הפוטנציאל שלו ובקבוצה מקווים מאוד שכבר מחר הוא יבוא לידי ביטוי בחלק ההתקפי במספרים.

לוקה שטור שחקן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
בונים עליו. לוקה שטור/אריאל שלום

הרכב משוער: מרקו וולף, גיא דזנט, אנדראס קארו, מוחמד הינדי, פלאמן גלאבוב, ירדן כהן, ניב יהושע, תמיר גלזר, לירן חזן, לוקה שטור, אמיר אלטורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
אדריאן פאון שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
יפתח נגד הקבוצה הישראלית? פאון/מאור אלקסלסי

בינתיים, בצד הרומני מתעסקים בעיקר במעבר של רזבאן סאבה לאודינזה ובהחתמת השוער החדש מיחאי פופה שהגיע מטורינו בהשאלה לעונה הקרובה. סאבה עדיין יעמוד בין הקורות נגד מחזיקת הגביע הישראלי, ובמקביל משדרים בקלוז' הרבה ביטחון לקראת הגומלין, כש"בטוחים שהמשחק הביתי יעניק את הכרטיס לפלייאוף".

המאמן דן פטרסצ'ו, שהתעסק ביממה האחרונה בעיקר בהשעייה שקיבל מהליגה הרומנית אחרי שהתעמת עם שופט והושעה לשני משחקי ליגה, צפוי להמשיך בהרכב החזק שלו, כששני שחקנים שצפויים להיכנס ל-11 עם מוחמד קמארה שהגיע הקיץ מהפועל חיפה ואדריאן פאון ששיחק בעונה החולפת בבני סכנין והיה שייך להפועל באר שבע.

הרכב משוער: רזבאן סאבה, סימאו רוקה, מתייה בובן, אנטון קרשיץ', מריו קאמורה, אנדריי ארטאן, קאדר קייטה, אדריאן פאון, מוחמד קמארה, ציפריאן דיאק, לואיס מונטינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully