וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרת מחץ: מכבי פתח תקוה שוב לא כבשה והפסידה 1:0 לקלוז'

קארו כמעט איזן לפני שנפצע והוחלף, אבל הבלם היה היחיד שמצא את המסגרת והמלאבסים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא שער. מוהאר (8) קירב את הרומנים לפלייאוף הקונפרנס ליג, אבל יש גומלין בשבוע הבא ברומניה

תקציר: מכבי פתח תקוה - קלוז' 1:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה לא הצליחה להבקיע במשחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב ולא מצאה את הרשת גם ב-180 דקות נגד בראגה הפורטוגלית שהביסה אותה במוקדמות הליגה האירופית. הערב (חמישי) במשחק "בית" בסופיה, בולגריה, קיוותה מכבי פתח תקוה להבקיע לראשונה העונה ולהשיג מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא, אבל נכנעה 1:0 לקלוז' ותצטרך לנצח ברומניה כדי להמשיך לפלייאוף הקונפרנס ליג.

מכבי פתח תקוה עשתה מסע ארוך ומפרך מישראל, כזכור המריאה ביחד עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע לפולין ביום שני ומשם המשיכה לבולגריה, אבל מעבר לזה הבעיה הגדולה שלה היא שהסגל עוד רחוק מלהיות מוכן לעונה. סאליו גינדו ובן שהר עזבו, עידן טוקלומטי יימכר בקרוב והחלוץ החדש ויטלי דמשקאן טרם נרשם בבקרה ולא רשאי לשחק, כך שהמאמן החדש דן רומן עלה בהתקפה עם לוקה שטור ואנאס מחאמיד - אבל שטור מתקשה בעמדת ה-9 ומחאמיד נפצע והוחלף כבר בדקה ה-27. חילוף כפוי היה גם רבע שעה אחר כך, כאשר הבלם אנדראס קארו נפצע ונאלץ לפנות את מקומו, ודווקא הוא היה היחיד שבעט למסגרת וכמעט כבש, אבל ראה את שוער קלוז' מתעופף ומונע ממנו להשוות. היחיד שכבש היה קרלו מוהאר, שהכניע את מרקו וולף כבר בדקה ה-8.

בקלוז' ישבו על הספסל ולא שותפו מוחמד קמארה ואדריאן פאון שעזבו את הקיץ את ישראל. הם אולי ישותפו מול המלאבסים ביום חמישי הבא בגומלין ברומניה, שם כאמור מכבי פתח תקוה תצטרך להבקיע לראשונה העונה ולנצח כדי להעפיל שלב. אחרת, תסיים את דרכה באירופה.

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
מכבי פתח תקוה עדיין לא הבקיעה העונה. רומן/דני מרון

הרכבים

מכבי פתח תקוה: מרקו וולף, גיא דזנט, אנדראס קארו (עידו כהן, 42), פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן (אביב סלם, 46), ניב יהושע, תמיר גלזר (עידן ורד, 75), לירן חזן, לוקה שטור, אנאס מחאמיד (אמיר אלטורי, 27).

קלוז': רזבאן סאבה, וסילה מוגוש, מתייה בובן, אנטון קרשיץ', מריו קאמורה, אנדריי ארטאן, פנאיוטיס טאכצידיס (קאדר קייטה, 76), קרלו מוהאר (אלין פיצה, 85), מריטון קורניצה, ציפריאן דיאק (פיטר מיכאל, 88), דניאל בירליגאה (וירגיליו פוסטולאצ'י, 85).

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנאס מחאמיד, מכבי פתח תקוה. אינסטגרם מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
מחאמיד ניסה לאיים, אבל ממרחקים גדולים מדי/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי פתח תקוה

מהלך המשחק

דקה 5: לחץ כבד מצד הרומנים בפתיחה. דזנט נכנס במהרה לפנקס עם כרטיס צהוב בעקבות עבירה בסמוך לרחבה, הכדור הנייח שהוגבה לרחבה הסתיים בבעיטה של טאכצידיס גבוה מעל השער.

דקה 8: גול! 0:1 לקלוז'. התקפה מסוכנת מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב שוולף הגיע אליו ראשון, אבל רק נגע בו ולא הצליח למנוע ממנו להגיע למרכז הרחבה - מוהאר ניצל זאת וגלגל לרשת החשופה.

דקה 16: מחאמיד ניסה להפתיע מכמעט 30 מטר, אך גם כך לא מצא את המסגרת.

דקה 22: עוד ניסיון של מחאמיד מחוץ לרחבה, גם הפעם הכדור עלה גבוה ויצא.

דקה 25: זה היה צריך להיות ה-0:2 של קלוז', אבל בובן נגח מארבעה מטרים למשקוף.

דקה 27: מחאמיד נפגע ורומן נאלץ לבצע חילוף ראשון והכניס במקומו את אמיר אלטורי.

דקה 35: גם קארו ניסה את מזלו ממרחק והכדור טס לחיבורים, סאבה התעופף והדף לקרן.

דקה 42: עוד חילוף כפוי במכבי פתח תקוה: קארו נפצע ונכנס במקומו עידו כהן.

לירן חזן, מכבי פתח תקוה. דני מרון
פתח תקוה מנסה לחזור למשחק. חזן/דני מרון

דקה 53: שטור הצליח לברוח מהשומר והכדור הוגבה לעברו, אבל פספס בסנטימטרים והכדור חלף ליד הקורה.

דקה 55: חזן חיפש זווית פנויה ושחרר בעיטה מתוך הרחבה, אך נבלם לקרן. דקות טובות של הכחולים.

דקה 64: קלוז' העבירה הילוך לאור הלחץ של המלאבסים, אבל שני כדורים פספסו את המסגרת של וולף.

דקה 66: קורניצה בעט כדור עוצמתי ומפתיע שכבר הכניע את וולף, אבל טס החוצה.

דקה 80: חזן ירה כדור חופשי מכ-25 מטר לפינה, הכדור התגלגל סנטימטרים ליד הקורה. נותרו לפתח תקוה 10 דקות כדי לנסות להשוות ולשפר את סיכוייה לקראת הגומלין בשבוע הבא ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully