וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלה הספורטיבי של יובנטוס לשעבר מייעץ לאדמונד ספרא

14.8.2024 / 16:42

פאביו פראטיצ'י שהושעה בשל פרשת רווחי ההון במועדון האיטלקי, אמון על איתור אנשי המקצוע שיובילו את הפועל תל אביב תחת הבעלים החדשים במסגרת תפקידו בחברת ייעוץ לבעלי מועדוני כדורגל

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הבעלים החדשים של הפועל תל אביב כבר הצהירו שהם חושבים לטווח הארוך, וכחלק מהתכניות והלמידה שלו את עולם הכדורגל, אדמונד ספרא מחפש את אנשי המקצוע המתאימים לתפקידי הניהול הבכירים במועדון. מי שאמון על המשימה הוא האיטלקי פאביו פראטיצ'י, במסגרת תפקידו בחברה שמייעצת לבעלים של מועדוני כדורגל וביניהם ספרא.

פראטיצ'י בן ה-52 מזוהה בעיקר עם יובנטוס, בשורותיה עבד 11 שנים כמנהל ספורטיבי והיה אחראי לעסקאות גדולות, כולל רכישתו של כריסטיאנו רונאלדו ב-2018.

פאביו פראטיצ'י בתקופתו כמנהל ספורטיבי של טוטנהאם. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
פאביו פראטיצ'י בימיו בטוטנהאם/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

האיטלקי שיחק בליגות הנמוכות בארץ המגף עד שפרש בגיל 31. את הקריירה כאיש מקצועי בכדורגל הוא החל כסקאוט בסמפדוריה, והתקדם שם עד למשרת המנהל הספורטיבי לפני שעבר ליובנטוס. את מועדון הפאר מטורינו שזכה ב-19 תארים בתקופתו, פראטיצ'י עזב במאי 2021 וחודש לאחר מכן חתם בטוטנהאם.

אלא שאז הוא נמצא בין האשמים בפרשת רווחי ההון שהתפוצצה בינואר 2023, ואחרי שהערעור שלו נדחה שלושה חודשים מאוחר יותר, הוא נאלץ להתפטר מטוטנהאם והושעה לשנתיים וחצי. לאחרונה התברר כי הוא גם ייאלץ לעמוד למשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully