וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו כדורי המשחק הרשמיים של הליגה האירופית

UEFA מינתה את Kipsta, מותג הכדורגל של Decathlon, כספקית כדורי המשחק הרשמית של הליגה האירופית ו Conference League שלה לשנים 2024- 2027

KIPSTA OMB EUROPA LEAGUE 2425 AVEC BOTE. באדיבות דקטלון,
KIPSTA OMB EUROPA LEAGUE 2425 AVEC BOTE/באדיבות דקטלון

UEFA מינתה את Kipsta, מותג הכדורגל של Decathlon, כספקית כדורי המשחק הרשמית של הליגה האירופית ו Conference League שלה לשנים 2024- 2027. כל המוצרים עומדים בדרישות המחמירות ביותר בכל שלבי הפיתוח שלהם.

כאשר שחקנים מקצועיים, שגרירי המותג על המגרש, נועלים את נעלי הכדורגל ואת כפפות השוער בתחרויות כדורגל רשמיות, זוהי הזדמנות מצוינת עבור המותג לבחון את המוצרים שלו במהלך המשחקים ולהדגים את מומחיותו. זה מה שמאפשר לדקטלון להמשיך להציע מגוון מוצרים רחב במחירים אטרקטיביים ונגישים לכולם.

על הכדור: הטכנולוגיה בה משתמשים בכדורים הרשמיים של UEFA היא איטום בחום (כדור ללא חוט תפירה). הכדורים האלה מעניקים תחושת מגע חזקה יותר במהלך המשחק הודות לרכיב מיקרופייבר מחוספס, בשילוב עם קצף וחריצים. המאפיין הייחודי בעיצוב הבלעדי של כדורי Decathlon ו- Kipsta הוא יציבות מעולה לאורך המסלול.

מאפיינים טכניים:

  • פנימית - הפנימית היא מסוג High Rebound Advanced שאליה מודבקים פנלים מפוליאסטר, מה שמבטיח צורה עגולה מושלמת כל הכדור, עמידה בלחץ לאורך זמן ומידת קופצנות מיטבית.
  • פנלים- הכדור מורכב מ-12 פנלים ממיקרופייבר מחוספס ופוליאוריתן (PU) בשילוב קצף POE (אלסטומר פוליאולפין) העומדים בדרישות הטכניות המחמירות ביותר. בתהליך הייצור, 12 הפנלים עברו תהליך של איטום בחום.
  • Kipsta הוא מותג הספורט הקבוצתי של Decathlon המתמחה בעיצוב מוצרי כדורגל מאז 2016. הוא שם למטרה לשפר באופן בר-קיימא את חווית המשחק והאימונים של כל שחקני הכדורגל.
  • Kipsta היא חלק מגישה של מצוינות של החברה, המספקת למשתמשים שלה מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, בעלי ביצועים גבוהים ובמחיר הנגיש ביותר.
  • גם כאן בארץ ניתן להגיע ולהתרשם ממאות מוצרי קיפסטה בחנויות או באתר
  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully