וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה באימון המסכם: קמאבינגה ייעדר עד אוקטובר

קשר ריאל מדריד נפגע מתיקול לפני הסופרקאפ האירופי נגד אטאלנטה, בספרד מדווחים שייעדר בין שישה לשבעה שבועות. יחמיץ את הדרבי נגד אתלטיקו ושני מחזורים בליגת האלופות

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

אדוארדו קמאבינגה היה בתוכניות של קרלו אנצ'לוטי לסופרקאפ האירופי הערב (רביעי, 22:00) שבו תפגוש ריאל מדריד את אטאלנטה, זוכת הליגה האירופית, אבל הקשר הצרפתי נפגע אמש באימון המסכם בוורשה ובמהרה הבהירו הבלאנקוס שלא ייכלל בסגל. היום, אחרי שנבדק, אובחנה חומרת הפגיעה.

קמאבינגה נפגע בברכו ועל פי הדיווחים כעת, סובל מנזק ברצועה בברך שמאל ועל כן לא יוכל לחזור עד אוקטובר לכל הפחות. ההשערה היא שהקשר ייעדר בין שישה לשבעה שבועות ויחמיץ בין השאר את הדרבי נגד אתלטיקו מדריד בסוף חודש ספטמבר ולפחות את שני המחזורים הראשונים בליגת האלופות.

אודארדו קמאבינגה ריאל מדריד. GettyImages
לפחות שישה שבועות בחוץ. קמאבינגה/GettyImages

רגע הפציעה באימון בוורשה

אם קמאבינגה היה פותח הערב, כפי שאנצ'לוטי שקל כאמור, הוא היה עולה בקישור וגורם להסטת ג'וד בלינגהאם לחלק הקדמי. לאור הפציעה נראה שאין ספק באשר ל-11 שיעלו הערב: טיבו קורטואה יעמוד בשער, פרלאן מנדי, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר ודני קרבחאל יהיו בהגנה, אורליאן טשואמני, פדה ואלוורדה וג'וד בלינגהאם יוצבו בקישור ושלישיית ההתקפה תהיה רודריגו, ויניסיוס ג'וניור וקיליאן אמבפה שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully