וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מנויים להיכל: מכבי תל אביב פתחה מכירת מנויים לקהל הרחב

14.8.2024 / 14:21

אחרי שנים רבות שגם המנויים המעטים שהתפנו הגיעו למי שהיה ברשימת ההמתנה, הודיעה הקבוצה על מכירת מנויים לקהל הרחב, כשמספר המנויים האפשרי הוא קצת יותר מ-300. המחירים בין 3,350 ל-28,900 שקלים

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחד הקונצנזוסים בספורט הישראלי הוא שלמכבי תל אביב בכדורסל קשה מאוד להשיג מנוי וכי קיימת תחרות אמיתית דרך רשימות המתנה על כל מנוי שמחליט לא לחדש את המנוי שלו. היום (רביעי), בשל המלחמה והעובדה שהצהובים לא מארחים בישראל, גם זה נשבר.

הצהובים הודיעו על פתיחת המנויים לקהל הרחב, כחודש אחרי שהמועד המקורי לחידוש המנויים לעונה הקרובה הסתיים. כמות המנויים החופשית היא לא גדולה במיוחד, קצת יותר מ-300, כשהזול ביותר, ביציע 1, יעלה 3,350 שקל לעונה, והיקר ביותר על הפרקט, 28,900 שקלים.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
המחירים: בין 3,350 ל-28,900/דני מרון

כזכור, הצהובים הודיעו כבר לפני כחודשיים על מדיניות ההחזרים שלהם לעונה הקרובה, כשכל משחק יורוליג שלא ייערך בישראל יחזיר לבעל המנוי שלו 3 אחוזים מערך המנוי בהחזר כספי, משמע שאם כל משחקי היורוליג לא ייערכו השנה בארץ, יקבלו האוהדים 51 אחוזים מערך המנוי בהחזר כספי.

שחקני הקבוצה יחלו לנחות במהלך הימים הקרובים בישראל לקראת פתיחת האימונים הרשמית. מכבי תפתח את אימוניה עם שישה שחקנים זרים כשירים בלבד, מתוך שבעה שחתומים בקבוצה, בשל העובדה שדריל מייקון שחתם לאחרונה בקבוצה לא יהיה כשיר לפתיחת העונה וצפוי להיכנס לפעילות באזור חודש נובמבר. נכון לעכשיו בקבוצה ממתינים עם החתמת זר שמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully