וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את עומר מאייר על חוזה חדש לשלוש שנים

15.9.2024 / 18:41

הרכז שיחגוג 18 בקרוב והיה מחוזר על ידי הפועל גלבוע/גליל, חתם על חוזה ארוך טווח וישחק בשורות הצהובים בעונה הקרובה

תקציר ממשחק ההכנה: מכבי תל אביב הפסידה לבאיירן מינכן 107:95/ספורט1

למרות השמועות והספקולציות, עומר מאייר נשאר במכבי תל אביב. הגארד שיהיה בן 18 בעוד כשלושה שבועות ונחשב לאחד הכישרונות הבולטים בכדורסל הישראלי, חתם היום (ראשון) על חוזה לשלוש שנים בקבוצה וישחק תחת עודד קטש גם בעונה הקרובה.

מאייר היה מחוזר על ידי מספר קבוצות בישראל הקיץ, אחרי שחוזהו במכבי תל אביב הסתיים. תחילה הוזכרה אליצור נתניה כמועמדת הבולטת להחתימו, אולם בהמשך מי שהייתה בנקודת זינוק טובה לעשות זאת היא הפועל גלבוע/גליל.

שרון אברהמי שאימן את מאייר הקיץ בנבחרת הנוער, ניסה לשכנע אותו להצטרף לקבוצה מגן נר הקיץ, אולם בסופו של דבר מאייר בחר להמשיך במדים הצהובים-כחולים ויקווה לעשות העונה קפיצת מדרגה בקבוצת האם שלו.

עומר מאייר מכבי תל אביב. מכבי תל אביב כדורסל, אתר רשמי
ממשיך בצהוב. עומר מאייר/אתר רשמי, מכבי תל אביב כדורסל

"סיפוק גדול והנאה מרובה כשבוגר מחלקת הנוער והאקדמיה של המועדון מגיע לשחק בשורות הקבוצה הראשונה של מכבי ומתבסס בה", סיפר היו"ר שמעון מזרחי. "עומר מאייר יעזור לקבוצה במשימות ובאתגרים שנכונו לנו העונה".

"אני מתרגש להמשיך במועדון שגדלתי בו", אמר מאייר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה על החוזה החדש, "אני מחכה להמשיך ללמוד ולעזור לקבוצה שלי להיות הכי טובה שאפשר".

המאמן עודד קטש הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שעומר ממשיך איתנו. הוא שחקן מוכשר וחרוץ, שהתחיל איתנו תהליך בעונה שעברה ועשה התקדמות. אני בטוח שהוא יעשה קפיצת מדרגה נוספת גם העונה".

"אנחנו שמחים שעומר ממשיך איתנו במהלך שהוא טבעי בשביל כולם", אמר המנהל הספורטיבי אבי אבן. "עומר מאייר הוא פרי השקעה ועמל של מחלקת הנוער, שממשיך את התהליך לקבוצת הבוגרים ומהווה דוגמא לכל ילד שמתחיל לשחק בבית הספר לכדורסל ובמחלקת הנוער של המועדון. הוא הוכיח בשנה החולפת שהוא מתאים להיות חלק מהגרעין הישראלי שיוביל את הקבוצה בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מאייר שותף ב-24 משחקי ליגה בעונה החולפת, ולאט לאט הפך לשחקן רוטציה מן המניין. את העונה הסדירה הוא סיים עם ממוצעים של 4.7 נקודות ו-1.8 אסיסטים ב-12.5 דקות למשחק. במקביל, הופיע מפעם לפעם גם במדי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, אולם מעתה ואילך הוא יהיה שחקן "בלעדי" של הקבוצה הבוגרת, ויקווה להיות חלק משמעותי ממצבת הגארדים החדשה, שכוללת את רוקאס יוקובאיטיס, ג'ורדן לויד ותמיר בלאט שממשיך מהעונה שעברה.

מאייר הרשים בקיץ הזה באליפות אירופה לנבחרות נוער, במהלכה הצעיד יחד עם בן שרף את ישראל למקום הרביעי והמכובד, שהקנה לה כרטיס לאליפות העולם. מאייר סיים את האליפות עם 18.3 נקודות (תשיעי בטורניר) ו-5.1 אסיסטים (11 בטורניר) בממוצע למשחק, לצד 6.6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully