וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזהרה של לאזטיץ' והציפייה: "כולם צריכים להרים רמה"

14.8.2024 / 11:45

מאמן מכבי ת"א שם דגש על התקפות המעבר של פוניבז' לפני הגומלין (ה', 21:30, ספ'1) ורוצה לראות דומיננטיות. גם מעליו מצפים ליותר: "הוא מכיר טוב יותר השחקנים, זה אמור להשפיע לטובה"

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

במכבי תל אביב מצפים לקפיצה ביכולת של הקבוצה מחר במשחק הגומלין מול פוניבז'. עד כה לא הציגה הקבוצה יכולת טובה בחלקים גדולים מהמשחקים, גם מול סטיאווה בוקרשט וגם מול פוניבז', ובמועדון רוצים לראות כבר איכות יותר גבוהה גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' שוחח עם השחקנים לקראת המשחק מחר והזהיר אותם ממשחק המעבר של הליטאים. המאמן משוכנע שהקבוצה תהיה דומיננטית מחר, אבל לא רוצה לספוג שער בהתקפות מעבר ועל כך הוא שם את הדגש.

המאמן מרגיש שאחרי המפגש הראשון מול הליטאים, יש גם לו וגם לשחקנים הרבה יותר חומר על היריבה. לכן הוא מצפה לכך שמכבי תל אביב תפגין עליונות במשחק ה"ביתי" בהונגריה ותחלוף על פני פוניבז' בדרך לפלייאוף.

ז'ארקו לאזטיץ' מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התירוצים מתחילים להיגמר. לאזטיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גורם במועדון אמר הבוקר: "אפילו שזה לא נוח להיות בתקופה כזאת כל כך הרבה זמן מחוץ לישראל, השאיפה היא שבשבוע האחרון, כאשר הגיעו השחקנים מהנבחרת האולימפית והצטרפו הישאם לאיוס ואיסוף סיסוקו, הקבוצה תלך ותשתפר".

לדברי אותו גורם: "עברנו סוג של מיני-מחנה בימים האחרונים. זה שוב איפשר למאמן להכיר טוב יותר את השחקנים החדשים. בכל זאת שבעה שחקנים לא היו במשך כל תקופת ההכנה, וזה אמור להשפיע לטובה. התחרות כרגע יותר גדולה על ההרכב, על כל מקום ב-11 וזה צריך כבר עכשיו להרים את היכולת של כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully