וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסירב לליברפול: כך תתגמל ריאל סוסיאדד את סובימנדי

הקשר בחר להישאר למרות הצעה מפתה מהאנגלים, במועדון נעוריו יהפכו אותו למשתכר הבכיר בחוזה ארוך טווח, אבל עם סעיף שחרור שלא ימנע ממנו לעזוב אם ירצה בעתיד

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מרטין סובימנדי נמצא בשיא הקריירה ואחרי שהיה שותף לזכייה של נבחרת ספרד ביורו האחרון, יכול היה להשתדרג לליברפול שכבר הסכימה להפעיל את סעיף השחרור שלו בגובה 60 מיליון יורו. עם זאת, הוא החליט השבוע לסרב להצעת המייטי רדס ולהישאר במועדון נעוריו, ריאל סוסיאדד.

הבוקר (רביעי) בספרד חשפו פרטים נוספים מאחורי החלטתו של סובימנדי בו ה-25 להישאר בקבוצה שבה עבר כמעט את כל מחלקות הילדים והנוער, מאז הצטרף אליה בשנת 2011.

מרטין סובימנדי, ריאל סוסיאדד. GettyImages
יהיה המשתכר הבכיר ועם החוזה הארוך ביותר בסוסיאדד/GettyImages

בסוסיאדד הפעילו לחץ כבד על סובימנדי כדי שלא יעזוב, בייחוד לאור הצפי שמיקל מרינו יעבור לארסנל בימים הקרובים ואחרי מכירת רובין לה נורמן לאתלטיקו מדריד. לפי הפרסומים, סובימנדי סירב לליברפול בלב שלם בשל אהבתו למועדון וההבנה שהקבוצה תתקשה מאוד אם גם הוא וגם מרינו יעזבו וישאירו בור בקישור.

עם זאת, זה לא שסובימנדי לא יהנה מההחלטה. לטענת "מארקה", הוא יזכה להארכת חוזה וישדרג פי כמה את תנאיו. סובימנדי, שחוזהו הנוכחי מסתיים ב-2027, יחתום עד 2031 או 2032 ויהפוך למשתכר הבכיר בריאל סוסיאדד. סעיף השחרור שלו עשוי להישאר על 60 מיליון יורו, כך שסוסיאדד תתגמל אותו על הבחירה להישאר ולא לעזוב כבר הקיץ, אבל גם לא תמנע ממנו אפשרות להתקדם בעתיד - בהנחה שגם בעוד שנה או שנתיים עשויה להגיע קבוצה שתסכים לשלם עבורו 60 מיליון יורו. הוא גם יהיה השחקן עם החוזה הארוך ביותר בריאל סוסיאדד, כי כרגע שלושה שחקנים חתומים עד 2030 ואין מישהו שחתום מעבר לזה.

ריאל סוסיאדד תפתח רשמית את עונת 2024/25 ביום ראשון במשחק בית מול ראיו במחזור הפתיחה בספרד והאוהדים מכינים לו קבלת פנים יוצאת דופן בסן סבסטיאן, עם שירים ולא מן הנמנע שאף תהיה תפאורה לכבודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully