וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הודח, האשים ותירץ: "אהיה בצרות אם אגיד את דעתי"

המאמן עמד על הקווים במוקדמות ליגת האלופות לראשונה בקריירה, פנרבחצ'ה ספגה מפנדל בדקה ה-118 ונשרה לליגה האירופית: "גם ככה לא היינו זוכים", אמר בסיום והתלונן על השיפוט

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

ז'וזה מוריניו חתם הקיץ בפנרבחצ'ה הטורקית עבור למעלה מ-10 מיליון יורו בחוזה לשנתיים. אלפים הגיעו להצגתו והציפיות עלו בהתאם, אבל אתמול (שלישי) פנר כשלה במשימה הראשונה שלה לעונה כאשר בתום משחק דרמטי וסוער, הצהובים-כחולים לא הצליחו להכניע את ליל והודחו מליגת האלופות.

פנרבחצ'ה עברה בסיבוב המוקדמות השני את לוגאנו השוויצרית בתוצאה 4:6 בסיכום המשחקים, הפסידה 2:1 בצרפת בסיבוב המוקדמות השלישי ואתמול בגומלין כבר הייתה על סף הדחה, אך בדקה ה-90 הצליחה להשוות ולכפות הארכה. מנדי הורחק בדקה ה-109 וליל נותרה ב-10 שחקנים, אבל בדקה ה-118, למרות החסרון המספרי, ליל הצליחה לסחוט פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, ג'ונתן דייויד כבש והטורקים נשרו לליגה האירופית.

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה. dia images, GettyImages
מוריניו לראשונה בקריירה אימן במוקדמות האלופות. והודח/GettyImages, dia images

זה היה למעשה קמפיין מוקדמות הליגת האלופות הראשון בקריירה של מוריניו, בכל השנים שזכה לאמן קבוצה בליגת האלופות היא העפילה ישירות מהליגה לשלב הבתים, אבל בעקבות ההדחה ייעדר מהמפעל זו העונה החמישית ברציפות.

אחרי ההדחה הדרמטית, מוריניו חיפש להאשים אחרים וסיפק לא מעט תירוצים. תחילה, כפי שכבר הרגיל אותנו בעבר, הפנה אצבע מאשימה לשיפוט: "אנחנו יכולים להצליח בליגה האירופית, אבל...אני מעדיף לא לסיים את המשפט, כי אם אעשה זאת אהיה בצרות", אמר ובאתר "הסאן" הזכירו שזה משפט שכבר שמענו ממנו בעבר אחרי הפסד, עוד כמאמן צ'לסי ב-2014.

כשנשאל מוריניו בכל זאת על הפנדל הגבולי שנשרק עמוק בתוך ההארכה, הוסיף: "עדיף שלא אדבר על הפנדל הזה. רק צוות השיפוט יודע למה נתנו פנדל על זה. אני גאה בקבוצה שלי".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה. dia images, GettyImages
"לא היינו זוכים בליגת האלופות". מוריניו/GettyImages, dia images

מוריניו גם התלונן על בזבוזי הזמן הרבים של שחקני ליל שלא זכו להתייחסות מצד השופט: "זה התפקיד של השופט, הוא צריך לכבד את המשחק ולדאוג שהשחקנים יכבדו את המשחק. אני לא יכול לבקר את הקבוצה היריבה, שמבחינתה השיגה תוצאה נהדרת, אבל אם השופט היה שולף כרטיס צהוב כבר אחרי 20 דקות, הכל היה נראה אחרת. אבל זה לא קרה".

כאשר נשאל על כך שרק שער עצמי בדקה ה-90 מנע את ההדחה עוד לפני ההארכה, השיב: "אמרתי לשחקנים שלי שאני גאה בהם. עשינו כקבוצה את כל מה שרצינו. בעטנו פעמיים לקורה, החמצנו 3-4 מצבים מצוינים והגיע לנו לנצח. הפסדנו ואיבדנו את ההזדמנות לשחק בליגת האלופות. זה בכל מקרה מפעל שלא היינו זוכים בו, אולי היינו מצליחים לנצח קבוצה גדולה או שתיים אבל לא יותר מזה. בליגה האירופית אנחנו יכולים להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully