וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב לא מצליחה להחתים שחקנים. מצבה הולך ומידרדר"

ב"מונדו דפורטיבו" השתמשו באמירות של בונזי קולסון כדי לנגח את ישראל: "המלחמה מרתיעה, הביקורות באירופה גוברות, כולם מסכימים שישראל מבצעת רצח עם"

שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס במסר לאוהדים אחרי חתימתו/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

הקבוצות בישראל מתקשות להשאיר או להחתים שחקנים על רקע החשש מהתעצמות המלחמה - ומתברר שיש מי ששמח לאיד. בעיתון הקטלאני "מונדו דפורטיבו" השתמשו בציטוטים של בונזי קולסון, שהסביר שעזב את מכבי תל אביב למרות חוזה בתוקף מתוך דאגה למשפחתו אחרי שעבר "שנה משוגעת", כדי לנגח את ישראל.

"המלחמה בישראל מרתיעה שחקנים", קראה כותרת באתר. "מכבי תל אביב מתקשה להשאיר שחקנים או להחתים שחקנים חדשים בקבוצה, ומצבה הולך ומחמיר. ברקע שוב נשמעות ביקורות שהולכות וגוברות על הכדורסל האירופי שמאפשר לקבוצה להתחרות ביורוליג, בשעה שמדינת ישראל מחוללת קטסטרופה הומניטרית בעזה, שאפילו בתי דין בינלאומיים כבר מגדירים כרצח עם. כל זה בזמן שההשעייה של הקבוצות הרוסיות נמשכת, מסיבות פוליטיות".

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
"גם קולסון מבין שמכבי תל אביב מידרדרת"/דני מרון

בריאיון שפורסם אתמול, קולסון סיפר בין היתר על בוקר השבעה באוקטובר - בוקר אותו לא ישכח לעולם. "אני ובת הזוג שלי ישנו - והתעוררנו בבת אחת", אמר. "ב-6:30 היו אזעקות ורצנו לממ"ד. חברה שלי היתה בהריון בימים ההם ולכן זה היה אמוציונלי מאוד".

לאחר תחילת המלחמה נדדה מכבי תל אביב לחו"ל, ולא זכתה לארח יותר משחקי יורוליג ביד אליהו. קולסון חשף כי הוא וזוגתו אף גרו בנפרד, כדי לדאוג שההריון שלה יעבור בשלום. "בזמן שאני הייתי בתל אביב, היא חיה באוסטריה", אמר. "העובדה שבסופו של דבר זכינו באליפות, אחרי כל ההקרבות שעשינו, כל המכשולים, כל הדמעות - זה מיוחד מאוד". ב-26 במאי נולדה בתו של הכדורסלן המצוין, סוראיה. "אני שמח שעברנו את זה ושהיא נולדה בריאה", סיפרה. "אני אוהב מאוד להיות אבא".

לסיום אמר קולסון: "יצאתי מהחוזה שלי, שהיה קצת פתוח בגלל המלחמה. לא רציתי שהמשפחה שלי תהיה בישראל בזמן שהמלחמה נמשכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully