וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב תפסו את הראש: בריבו הבא שיעבור למועדון גדול?

פילדלפיה המומה מ"סיפור המהפך" של החלוץ הישראלי, ששוב נבחר לאיש המשחק: "אחד המומנטומים הכי גדולים שראינו, ולא רק בעולם הכדורגל". השערים יובילו אותו לקבוצה בכירה?

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

ספק אם אפילו תאי בריבו בעצמו דמיין תסריט שכזה. החלוץ הישראלי שעד לפני כמה חודשים יובש על הספסל של פילדלפיה, הפך בשבועות האחרונים לכוכב הבלתי מעורער שלה, ואחרי שכבש עוד צמד נפלא הלילה (בין רביעי לחמישי) וסידר לקבוצתו ניצחון 2:4 על סינסינטי בשמינית גמר גביע הליגות - אף אחד כבר לא נשאר אדיש.

"תאי בריבו בלתי ניתן לעצירה", כתבו בעמוד הרשמי של המפעל בטוויטר, "אחד החלוצים הכי לוהטים ביבשת כבש שער קסום".

"בפשטות, אין אף שחקן חם יותר מתאי בריבו כרגע", ציין כתב הקבוצה ג'ימי קינג. "זה אחד המומנטומים הכי גדולים שראינו, לא רק ב-MLS או בעולם הכדורגל. מייבוש על הספסל ל-11 שערים ב-11 משחקים?! אנחנו עדים למשהו מאוד מיוחד פה".

בריבו שהיה חתום על שני שערים נהדרים, נבחר לאיש המשחק פעם נוספת. הוא עומד על חמישה שערים בגביע הליגות, לצד שישה שערי ליגה - כולם תוך פחות מחודשיים, מאז ה-19 ביוני. בסך הכל, הוא כבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים.

השער הראשון של בריבו

השער השני של בריבו

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון, חוגג. רויטרס
11 שערים בפחות מחודשיים. בריבו/רויטרס

"לא יאומן שהמאמן ספסל שחקן כמו בריבו במשך שנה שלמה", כתב עיתונאי נוסף בפילדלפיה. אחרי השער הראשון של בריבו, במבצע סולו יפה וסיומת חדה וחזקה מ-15 מטר, נראו אוהדי פילדלפיה תופסים את הראש כלא מאמינים, וגם השחקנים על הספסל הגיבו בצורה דומה. "הוא פשוט רותח!", התלהב השדר.

כך או אחרת, בארצות הברית מתחילים לתהות מה יהיו ההשלכות של הכושר המסחרר של בריבו, לאור העובדה שלאחרונה הפכה פילדלפיה ליצואנית של שחקנים לליגות מובילות. חוליאן קראנסה, החלוץ שגרם לספסולו של בריבו בתחילת דרכו בפילי, עזב את ארצות הברית לטובת פיינורד. הקשר הונצואלי חוסה מרטינס הוחתם השבוע על ידי קורינתיאנס תמורת יותר משני מיליון דולר.

האם בריבו יהיה הבא בתור שיעבור לקבוצה בכירה יותר? בקצב הזה, נראה שכן.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully