וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידה ורביבו עשויים לפתוח לראשונה בעידן לאזטיץ'

יניב טוכמן

14.8.2024 / 6:25

ההיעדרות של אסנטה המוצהב עשויה להסיט את נחמיאס לעמדת הבלם ואת יחזקאל לעמדת המגן, מה שיאפשר לדוידה מקום ב-11. רביבו עשוי לפתוח במקום דוידזאדה. סיסוקו מרשים באימונים, אבל השחקנים ממשיכים לתהות: האם לאזטיץ' ימשיך לספסל את זהבי?

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב קיימה אתמול בערב אימון קל יחסית לקראת משחק הגומלין מחר (חמישי, 21:30, ספורט1) מול פוניבז' בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, מאחר שחלק מהשחקנים צמו את צום תשעה באב והמאמן ז'רקו לאזטיץ' לא רצה להכביד עליהם. היום תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק.

כזכור, מכבי תל אביב לא שבה לארץ בשבוע שעבר, אלא עברה מליטא להונגריה שם היא תשחק מחר בעיר סומבטהיי, הקרובה לגבול עם אוסטריה, את משחקה הביתי מול פוניבז' הליטאית. המשחק הראשון נערך בליטא ובו ניצחה מכבי תל אביב 1:2.

לאזטיץ' יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב וייתכן שאף יותר מכך. טייריס אסנטה מוצהב ולא יוכל לשחק. לאזטיץ' צפוי לפתוח עם עידן נחמיאס כבלם ולהעלות את שגיב יחזקאל כמגן ימני. במקרה כזה יהיה לאושר דוידה סיכוי טוב לפתוח על הכנף הימנית.

שחקן מכבי תל אביב אושר דוידה. אריאל שלום
צ'אנס ראשון מלאזטיץ'? דוידה/אריאל שלום

שחקן נוסף שעשוי לפתוח בהרכב לראשונה אצל לאזטיץ' הוא רוי רביבו. דוידה ורביבו הצטרפו למכבי תל אביב אחרי הפרידה של הנבחרת האולימפית מהמשחקים האולימפיים בפריז 2024, כך שאם הם יפתחו יחד זה יהיה לראשונה בעידן לאזטיץ'.

עניין נוסף ומשמעותי לקראת מחר קשור לערן זהבי. אחרי שלא פתח במשחק הקודם ונכנס רק בדקה ה-77, קיימת סקרנות רבה אצל השחקנים באשר להחלטה של המאמן. לאזטיץ' העדיף את דור תורג'מן בהרכב וגם קיבל ממנו שער והוא יצטרך להחליט האם הוא ממשיך ככה גם מחר.

מי שמרשים עד כה מאוד באימונים הוא הקשר איסוף סיסוקו, אבל נראה שלאזטיץ' לא ישנה את שלישיית הקשרים שלו ויפתח גם מחר עם יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ודור פרץ.

הרכב משוער: רועי משפתי, שגיב יחזקאל, רז שלמה, עידן נחמיאס, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, דור פרץ, אושר דוידה, הישאם לאיוס, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully