וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקופה הטובה בחייו: עוד צמד נפלא לתאי בריבו בארה"ב

בלתי ניתן לעצירה: החלוץ הצעיד את פילדלפיה לרבע גמר גביע הליגות עם שני שערים נהדרים ב-2:4 על סינסינטי, והעלה את מאזנו ל-11 שערים ב-11 משחקים

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

מעטות הפעמים שכדורגלן חווה מהפך שכזה. עד לפני מספר חודשים תאי בריבו כמעט לא נספר על ידי מאמן פילדלפיה יוניון, ויובש תקופה ארוכה בספסל. 11 משחקים אחרי - הוא נראה בלתי ניתן לעצירה בעליל.

הלילה (בין שלישי לרביעי) כבש החלוץ הישראלי צמד משחק שני רצוף, והצעיד את פילדלפיה לרבע גמר גביע הליגות אחרי ניצחון 2:4 על סינסינטי. בסך הכל, בריבו עומד על מאזן של 11 שערים ב-11 המשחקים האחרונים שלו בקבוצה, והמשחק הלילה הוכיח עד כמה הוא בכושר פנטסטי, עם שני שערים יוצאים מהכלל.

אחרי מחצית ראשונה שקטה יחסית מצד שתי הקבוצות, הטירוף החל בדקה ה-52, כאשר דניאל גזדאג העלה את פילדלפיה ליתרון 0:1. כעבור תשע דקות בריבו נכנס לפעולה: הוא קיבל כדור כ-20 מטר מהשער במתפרצת, חלף על פני שחקן הגנה ובעט טיל מסובב לפינה ולרשת.

צפו בשער הראשון של בריבו

צפו בשער השני של בריבו

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון, חוגג. רויטרס
ושמישהו ינסה לעצור אותו. בריבו חוגג, הלילה/רויטרס

סינסינטי לא ויתרה וחזרה ל-2:2, כאשר את שער השוויון כובש המגן היהודי דיאנדרה ידלין, אבל כעבור דקה הגיעה התשובה של בריבו, שהפעם בעט כדור חזק ושטוח בנגיעה מקצה הרחבה לפינה הרחוקה. קווין סאליבן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84, והמשיך את המסע המרשים של פילדלפיה ובריבו במפעל הבינלאומי.

ברבע הגמר יפגשו בריבו ופילי את מסטאלן המקסינית, במשחק שייערך בעוד שלושה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully