וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבישול הכי יפה שתראו השבוע": אוסקר גלוך זוכה לשבחים

זלצבורג חוגגת עלייה לפלייאוף ליגת האלופות, הישראלי שוב בלט והביקורות מהללות: "זו הולכת להיות עונה עצומה שלו". המאמן פפ לינדרס: "כבשנו שערים יוצאי דופן"

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

אוסקר גלוך בשיאו. בשבת הוא הבקיע את השלושער הראשון בקריירה כאשר זלצבורג חגגה 1:5 על בלאו וייס לינץ במסגרת הליגה, הערב (שלישי) הוא בישל ב-3:3 נגד טוונטה, משחק שבסיומו האוסטרים העפילו לשלב פלייאוף ליגת האלופות.

גלוך שיחק 81 דקות במשחק הדרמטי בהולנד, בו האוסטרים כבר היו פעמיים ביתרון שני שערים וגם החמיצו פנדל, אבל למזלם לטוונטה היה חסר עוד שער אחד כדי לכפות הארכה. הישראלי כאמור בישל פעם אחת, זה קרה בדקה ה-17 בצ'יפ מרהיב שבזכותו עלתה זלצבורג ל-0:1 וגלוך זכה עליו לשבחים רבים.

"אוסקר גלוך עם הבישול הכי יפה שתראו השבוע", נכתב בעמוד הרשמי של זלצבורג ברשת החברתית X וב"קיקר" האוסטרי הוסיפו: "מסירה מושלמת של גלוך, שבאלגנטיות הקפיץ והשאיר את כל ההגנה מאחור".

פפ לינדרס, מאמנה החדש של זלצבורג החל מהקיץ, התלהב גם כן מהשערים ומהיכולת של זלצבורג לפחות בשעה הראשונה: "המחצית הראשונה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל והשערים היו יוצאים מן הכלל. זה היה כדורגל ממש טוב שלנו, כזה שרק קבוצה חזקה, טובה ונחושה יכולה להציג".

יאצק קוליג, סקוט עם מאות אלפי עוקבים, שיתף את השער של גלוך וכתב על הישראלי: "זו הולכת להיות עונה עצומה שלו. בישול יפהפה והסיומת של קרגור גם כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully