וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר קורנו נחוש לקבל שחרור. איך יגיב יעקב שחר?

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 18:38

מכבי חיפה צפויה להציע שדרוג בחוזה למגן השמאלי שנחת היום בישראל, אך אם יתעקש לעזוב, במועדון מעריכים כי הבעלים לא יסכים לשחררו ללא תמורה

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פייר קורנו נחת היום (רביעי) בישראל. כידוע, המגן השמאלי מעוניין להשתחרר מהקבוצה בשל המצב הביטחוני ולא נחת אתמול כפי שתוכנן מלכתחילה. כעת, לאחר הגעתו ארצה הירוקים רוצים שקורנו יישאר לאור חשיבותו המקצועית הרבה.

העובדה כי אין מגן שמאלי טבעי מחליף מוסיפה לנחיצות של קורנו, אך השחקן מצידו, כך מעידים גורמים המעורים בפרטים, נחוש לקבל שחרור. על קורנו מופעל לחץ גדול ממשפחתו שמעוניינת שיעזוב את ישראל בגלל המלחמה, והוא אף שלח מסר שיש כמה קבוצות שמעוניינות בשירותיו.

בחיפה צפויים להציע לשחקן שדרוג בחוזהו במטרה לראות האם מדובר במשהו שיכול לגשר על הפחד מהמצב הביטחוני. אם יבינו שהשחקן עומד על התעקשותו, במועדון יצטרכו להחליט האם להיענות לדרישתו. גורמים במועדון מעריכים שהבעלים יעקב שחר ידרוש כסף מקבוצה אליה ירצה לעבור המגן ולא יסכים לשחררו ללא תמורה.

האזינו: שלמה וייס על סוגיית פייר קורנו

מתיאס נהואל במדי אוביידו. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
השיחות נמשכות. מתיאס נהואל/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

בחיפה כבר החלו להאיץ את החיפושים אחר מגן שמאלי זר וזאת כדי להתכונן מיידית למצב בו קורנו עוזב. במקביל הירוקים ממשיכים בשיחות עם מתיאס נהואל, שחקן הכנף הארגנטינאי-ספרדי של שלונסק ורוצלאב, וכן מחפשים שחקן כנף נוסף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully