וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה יערוך בכורה בריאל. אנצ'לוטי: "אין כאן נסיכים או מלכים"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 22:34

הצרפתי ילבש לראשונה את המדים הלבנים בסופרקאפ האירופי בוורשה (ד', 22:00), מאמנו התבדח: "כל הקיץ חשבתי על ההרכב, הרסו לי את החופשה". קמאבינגה נפגע באימון המסכם. מנגד, הרכש רטגי יוצב בחוד של אטאלנטה

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

ריאל מדריד יכולה להפוך לשיאנית הזכיות בסופר קאפ האירופי אם תזכה בתואר בפעם השישית בתולדותיה, אבל כדי להניף את הגביע באצטדיון בוורשה, פולין, יהיה עליה להכניע מחר את זוכת הליגה האירופית, אטאלנטה (רביעי, 22:00).

הבלאנקוס זכו במפעל חמש פעמים, כמו ברצלונה ומילאן, בעוד אטאלנטה מעולם לא זכתה בסופר קאפ האירופי וזוהי ההופעה הראשונה בתולדותיה במעמד היוקרתי. נזכיר כי אטאלנטה הביסה את באייר לברקוזן 0:3 בגמר הודות לשלושער של אדמולה לוקמן, בגמר האירופי הראשון שלה אי פעם. ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות בפעם ה-15 בתולדותיה עם 0:2 על בורוסיה דורטמונד בתחילת חודש יוני.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הגיע משועשע לוורשה. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

ריאל מדריד לא שינתה את פניה בצורה משמעותית הקיץ, להוציא החתמה אחת נוצצת בדמות קיליאן אמבפה. החלוץ שהבקיע 8 שערים ב-11 משחקי הגמר האחרונים בהם השתתף עם נבחרת צרפת והאקסית פריז סן ז'רמן, הצטרף ללא תמורה לאחר שחוזהו הסתיים ומחר צפוי לעלות להופעת הבכורה שלו במדי הבלאנקוס - אחרי שמשחקי ההכנה הוא כלל לא שותף.

אמבפה אמור לפתוח בשלישיית ההתקפה ביחד עם ויניסיוס ג'וניור, רודריגו ומאחוריהם ג'וד בלינגהאם - האנגלי הוא האחרון שהבקיע בבכורה שלו בריאל, נגד אתלטיק בילבאו באוגוסט שעבר. בספרד דווח כי ישנה התלבטות בין רודריגו לבין אדוארדו קמאבינגה, אלא שבאימון המסכם בפולין קמאבינגה נפגע בברכו ותועד נאנק מכאבים, כך שלא סביר שייכלל בסגל ויהיה זה הברזילאי שיזכה לקרדיט ב-11.

בכורה רשמית עשוי לערוך גם אנדריק שנרכש מפלמייראס לפני שנתיים וכעת עם הגעתו לגיל 18 השלים את המעבר מברזיל ואף שותף במסע המשחקים בארצות הברית הקיץ. דייויד אלאבה הפצוע ייעדר עד 2025 ונאצ'ו עזב, כך שעל הספסל יישב הבלם חקובו רמון בן ה-19.

אגב, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא הפסידה משחק רשמי מאז הסופר-קופה הספרדי נגד אתלטיקו מדריד ב-18 בינואר, משמע מעל חצי שנה ורצף של 26 משחקים - הארוך ביותר שלה מאז 40 המשחקים עם זידאן ב-2016/17.

אנצ'לוטי נשאל במסיבת העיתונאים האם הסגל עתיר הכוכבים מהווה בעיה והשיב בציניות: "זו בעיה גדולה מאוד. כל הקיץ חשבתי את מי אני הולך לשים בהרכב, הרסו לי את החופשה". אמבפה הגיע בכושר טוב מאוד, כמו כולם. הוא מתאמן טוב מאוד, התאקלם טוב מאוד ומחר הוא יוכל לשחק. חדר ההלבשה? אין לנו נסיכים או מלכים כאן. האווירה מאוד בריאה ומאוד נקייה".

על ויניסיוס אמר: "אין שום סיפור. רק ספקולציות של חלון ההעברות, שום דבר מעבר. הוא שמח מאוד להיות כאן".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אנדריק במדי ריאל מדריד. רויטרס
גם הבכורה הרשמית של אנדריק צפויה מול אטאלנטה/רויטרס

בכל הנוגע לאטאלנטה של ג'אן פיירו גאספריני, הסגל עבר הקיץ שינויים משמעותיים עם החתמת החלוץ מתאו רטגי מגנואה, רכישת שארל דה קטלארה ממילאן אחרי עונה כמושאל בקבוצה וכן הגיעו שחקן ההגנה בן גודפרי מאברטון, איברהים סולמאנה מקליארי וניקולו זאניולו בהשאלה מגלאטסראיי אחרי תקופה פחות מוצלחת באסטון וילה.

מי שלא ישחק הוא טון קופמיינרס, הקשר ההולנדי שלא נכלל בסגל מכיוון שהוא על סף מעבר ליובנטוס שעל פי הדיווחים הציעה תמורתו 60 מיליון יורו. כן ייעדרו האצל הכחולים מברגמו הפצועים ג'אנלוקה סקמאקה, ג'ורג'ו סקאלביני וזניולו שהבכורה שלו תחכה.

במסיבת העיתונאים התייחס גאספריני לסגל החסר: "כמובן שהיינו שמחים להגיע במצב טוב יותר, אבל ככה זה בכדורגל, זה קורה ועלינו לדעת להתמודד עם זה. גם כששיחקנו בליברפול היינו בבעיה דומה וביקשתי מהשחקנים לצאת ולשחק הכי טוב שהם יכולים, מבלי לחשוב על מי שנמצא ומי לא. נכון שנשחק נגד ריאל מדריד, ואם אמבפה ישחק זה רק גורם למכשול להיות גדול וקשה יותר, אבל גם המוטיבציה תגבר ובכדורגל הכל יכול לקרות".

seperator

הרכבים משוערים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אנטוניו רודיגר, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, פדה ואלוורדה, אורליאן טשואמני, ג'וד בלינגהאם, רודריגו, ויניסיוס ג'וניור, קיליאן אמבפה.

אטאלנטה: חואן מוסו, בראט ג'ימשיטי, איסק היין, סיאד קולאשינץ, דוידה זפאקוסטה, מתאו רוג'רי, מריו פשאליץ', אדרסון, שארל דה קטלארה, אדמולה לוקמן, מתאו רטגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully