וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדבת נעלמה לאחר טקס נעילת האולימפיאדה, ונמצאה ללא רוח חיים

צעירה בת 21 מפריז, שלקחה חלק באירוע הסיום של המשחקים האולימפיים, אותרה מתה בדירת בן זוגה. הודעת הטקסט המסתורית, הגילויים בזירה והחשוד ברצח

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בחורה בת 21 שהתנדבה במהלך האולימפיאדה ולקחה חלק בטקס הסיום של פריז 2024 בסטאד דה פראנס, נמצאה היום (שלישי) ללא רוח חיים בדירתה ברובע ה-18 בבירת צרפת. לפי הדיווחים, אותה צעירה נעלמה לאחר סיום הטקס ואמה דיווחה על כך למחרת.

מהחיפושים עלה כי היא נראתה לאחרונה ב-1 בלילה, בין ראשון לשני, בשדרות ניי והטלפון שלה אותר באזור סנט-אואן. בסביבות השעה 23:00 אמש הודיעה משפחתה של הנעדרת לחוקרים כי התקבלה הודעת טקסט מסתורית ממכר בפולין המעידה כי בן זוגה של הבחורה עשה "משהו טיפשי".

בעקבות זאת הגיעו שוטרים לביתו של בן הזוג. לאחר שדפקו על הדלת ולא נענו, הם פרצו לדירה בסביבות השעה 1:45 לפנות בוקר וגילו שם את גופתה של הנעדרת. לפי הממצאים הראשונים, היה לה שטף דם בעצם הלחי השמאלית ועקבות דם נמצאו גם על צווארה.

דגל ישראל בטקס נעילת המשחקים האולימפיים, פריז 2024. רויטרס
טקס סיום האולימפיאדה/רויטרס

בן הזוג של הקורבן, שאינו דובר צרפתית, נכח באותו חדר ועל פי השוטרים היה מצוי ב"מצב של חצי תרדמת". מעצרו נדחה לאור מצבו והוא נלקח לבדיקה רפואית ולבדיקה לאיתור שימוש באלכוהול וסמים.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully