וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת מכבי ת"א: נדחה המפגש עם הפועל ירושלים במחזור הפתיחה

הצהובים ניצלו את הזכות התקנונית לדחות משחק בשל הבטחת הששתפותם בשלב הפלייאוף באירופה, ולא יפתחו את הליגה יחד עם כולן ב-24-26 באוגוסט

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

המחזור הראשון בליגת העל ייצא לדרך ב-24.8, אבל מי שלא תשחק באותו סוף שבוע היא האלופה מכבי תל אביב. היום (שלישי) פנה המועדון למנהלת הליגות בבקשה לדחות את המפגש עם הפועל ירושלים שאמור היה להתקיים במחזור הפתיחה, כדי לאפשר לקבוצה להתכונן כראוי לשלב הפלייאוף במפעלים האירופיים וזאת בהתאם לזכותה התקנונית.

כידוע, מכבי תל אביב תארח בהונגריה ביום חמישי את פוניבז' למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, אחרי שניצחה 1:2 במשחק הראשון בליטא בשבוע שעבר, אולם גם אם אלופת המדינה תפסיד במפתיע ביום חמישי, היא תנשור לפלייאוף הקונפרנס ליג. המשמעות היא שבכל מקרה למכבי תל אביב מצפים שני משחקים ב-22 וב-29 באוגוסט במסגרת אירופית, שיכריעו אם תשחק בליגה האירופית, בקונפרנס ליג או שאולי תסיים את דרכה באירופה לעונה זו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער נגד פוניבז'. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
תפתח את הליגה אחרי כולן. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

ממנהלת הליגות נמסר: "מכבי תל אביב פנתה למנהלת הליגות בבקשה לדחות את משחקה הביתי במחזור הראשון מול הפועל ירושלים, זאת בהתאם לזכותה התקנונית ולאור העובדה שתשחק בשלב פלייאוף שחל בין המחזור הראשון לשני. בהתאם לכך המשחק יידחה ועל מועד השיבוץ החדש תצא הודעה נפרדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully