וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למאמן יש מדיניות ברורה". ההתחלה הקשה של דורון ליידנר בציריך

הוחלף אחרי 20 דקות, נשלח למילואים ועדיין לא הצליח לשכנע את המאמן הקפדן. המגן השמאלי יצליח לעלות בחזרה על המסלול?

תקציר: יובנטוס - אתלטיקו מדריד 2:0/ספורט1

דורון ליידנר מתרגל לחיים החדשים שלו כשחקן פ.צ. ציריך ובינתיים הדברים עדיין לא עובדים בצורה חלקה. המגן השמאלי, 22, מנסה להחזיר את הקריירה למסלול אחרי שנתיים לא פשוטות ולפני כמה שבועות הושאל לקבוצה השוויצרית מאולימפיאקוס.

המגן השמאלי ירצה לשכוח את הופעת הבכורה שלו בציריך, במחזור הפתיחה של העונה. הוא נכנס כמחליף בדקה ה-26 במקום שחקן שנפצע, אבל המאמן ריקרדו מוניז לא היה מרוצה ממנו והוציא אותו במחצית. נכנס כמחליף והוחלף בעצמו.

במשחק הבא, נגד וינטרטור, ליידנר ישב על הספסל ושבוע לאחר מכן נשלח לקבוצת המילואים. כך נאלץ לשחק לעיני כ-150 צופים באחד ממגרשי האימונים של ציריך, נגד פ.צ. פרדיסו בליגה השלישית בשוויץ.

ביום ראשון ליידנר שוב נכלל בסגל ולא סתם - הוא פתח בהרכב. ציריך ניצחה את לוזאן 0:2 ועלתה ל-10 נקודות מ-12 אפשריות, אבל מוניז הוציא את המגן הישראלי במחצית.

דורון ליידנר שחקן אוסטריה וינה לפני עמאר דדיץ' שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
נראה טוב באוסטריה וינה, אבל מעבר לכך עדיין לא הצליח להתרומם בחו"ל. ליידנר/GettyImages, Franz Kirchmayr

בשבוע שעבר, עוד לפני הניצחון נגד לוזאן, ציריך הובסה את ידי ויטוריה גימראייש 3:0 במוקדמות הקונפרנס ליג, עם ליידנר על הספסל. בפתיחת המחצית השנייה מוניז ביצע חילוף והכניס את שחקן הכנף ג'ונתן אוקיטה, אבל בדקה ה-63 הוא כבר הוציא אותו מסיבות מקצועיות. הגרמני-קונגולזי שיחק אפילו פחות מליידנר באותו מחזור פתיחה.

"לריקרדו יש קו ברור והוא דורש המון מהשחקנים", אמר המנהל המקצועי מילוש מאלנוביץ' וב-NAU הסבירו היום: "למוניז יש מדיניות ברורה, והוא כבר 'העניש' שני שחקנים שלא עמדו בה: דורון ליידנר וג'ונתן אקיטה. שניהם נכנסו כמחליפים והוחלפו בעצמם. כך המאמן הבהיר לכל חברי הסגל שהם חייבים להתיישר ולשחק כמו שהוא רוצה - ולדבוק בהוראות שלו".

ריקרדו מוניז בן ה-60 הוא מאמן מהדור הישן, כזה שרוצה גם ללמד כדורגל ולא מתבייש לנסות להקפיד על יסודות גם עם שחקנים בני 26-27 שכבר עברו משהו. ההולנדי חרש את מרכז ומערב אירופה, עבד בתפקידים שונים באוסטריה, גרמניה, פולין, סלובקיה, קרואטיה, דנמרק ואנגליה, ולא פעם הואשם ביחסי אנוש לא טובים.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מאמן הכדורגל ריקרדו מוניז. ANP, GettyImages
"העניש" את ליידנר, אבל לא רק אותו. מוניז/GettyImages, ANP

ליידנר מקווה שבפעם הבאה שמוניז ייתן לו הזדמנות, הוא יצליח לרצות את המאמן הקפדן וכך להיכנס לעניינים ולקצב. מאז שהמגן נמכר מהפועל תל אביב לאולימפיאקוס תמורת כ-2 מיליון יורו, הוא עבר שנתיים לא פשוטות.

בחצי השנה הראשונה שיחק רק בקבוצת המילואים של המועדון היווני, אחר כך הושאל לאוסטריה וינה, אבל נפצע ונעדר תקופה ארוכה. אחרי שחזר מהפציעה, ליידנר שוב שיחק בקבוצת המילואים של אולימפיאקוס בליגה השנייה ביוון ועכשיו הוא מושאל בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully