וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולסון מסביר מדוע עזב: "זו היתה השנה המשוגעת בחיי"

כוכב מכבי תל אביב שעבר ביחד עם בולדווין לפנרבחצ'ה סיפר: "לא רציתי שהמשפחה שלי תהיה בישראל בזמן המלחמה. האליפות, אחרי כל הדמעות, היתה מיוחדת"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

שלושת השחקנים המובילים של מכבי תל אביב עזבו אותה עם תום העונה שעברה - לורנזו בראון חתם בפנאתינייקוס, בעוד ווייד בולדווין ובונזי קולסון הצטרפו לקבוצת הכוכבים של פנרבחצ'ה.

הסמול פורוורד האמריקאי התראיין היום (שלישי) במולדתו על "השנה המשוגעת בחיי" וסיפר בין היתר על בוקר השבעה באוקטובר - בוקר אותו לא ישכח לעולם. "אני ובת הזוג שלי ישנו - והתעוררנו בבת אחת", אמר. "ב-6:30 היו אזעקות ורצנו לממ"ד. חברה שלי היתה בהריון בימים ההם ולכן זה היה אמוציונלי מאוד".

לאחר תחילת המלחמה נדדה מכבי תל אביב לחו"ל, ולא זכתה לארח יותר משחקי יורוליג ביד אליהו. קולסון חשף כי הוא וזוגתו אף גרו בנפרד, כדי לדאוג שההריון שלה יעבור בשלום. "בזמן שאני הייתי בתל אביב, היא חיה באוסטריה", אמר. "העובדה שבסופו של דבר זכינו באליפות, אחרי כל ההקרבות שעשינו, כל המכשולים, כל הדמעות - זה מיוחד מאוד". ב-26 במאי נולדה בתו של הכדורסלן המצוין, סוראיה. "אני שמח שעברנו את זה ושהיא נולדה בריאה", סיפרה. "אני אוהב מאוד להיות אבא".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
מתחיל פרק חדש. קולסון/דני מרון

על העזיבה את ישראל לטובת הכסף הגדול של טורקיה אמר: "זו קבוצה אגדית עם מאמן טוב מאוד ואווירה מהנה. אני נלהב מאוד. יצאתי מהחוזה שלי, שהיה קצת פתוח בגלל המלחמה. לא רציתי שהמשפחה שלי תהיה בישראל בזמן שהמלחמה נמשכת. אני רוצה להשתפר כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully