וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת הזרים מתעכבת, פתיחת העונה בליגת העל עדיין לא נדחית

13.8.2024 / 8:35

הקבוצות שלא משחקות באירופה דוחות את פתיחת האימונים בשל האיומים הבטחוניים והמחירים הגבוהים של הטיסות: "להנחית פה ארבעה זרים עכשיו יכול לעלות 20 אלף דולר". במנהלת עוקבים

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

ליגת העל בכדורסל אמורה להיפתח בעוד כחודש וחצי וגביע ווינר מיועד להיערך בעוד פחות מארבעה שבועות, אבל ברוב הקבוצות השחקנים הזרים יגיעו ארצה במקרה הטוב לקראת סוף חודש אוגוסט.

הפועל תל אביב והפועל ירושלים החלו בימים האחרונים מחנה אימון בבולגריה, במכבי רמת גן והפועל חולון שישחקו בליגת האלופות של פיב"א הזרים החלו לנחות וימשיכו בימים הקרובים, וכך גם במכבי תל אביב - אבל בשאר הקבוצות ממתינים בתקווה שהמצב הבטחוני יירגע.

"להביא זרים בשלב הזה ארצה, כשיש איומים שונים, זה לא חכם", סיפר אחד מהבכירים בקבוצות הליגה, "היינו אמורים להתחיל אימונים בסוף השבוע הקרוב בסגל כמעט מלא, במקום זה נחכה עוד שבוע וחצי, שבועיים. גם מחירי הטיסות מארצות הברית לא שפויים, להביא לפה ארבעה זרים בתקופה הזו יכול לעלות כמעט 20 אלף דולר".

שחקן הפועל גליל עליון מרכוס קאר. האתר הרשמי של הפועל גליל עליון, אתר רשמי
שחקן הפועל גליל עליון מרכוס קאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל גליל עליון

האזינו: אור שקדי על האפשרות לדחיית פתיחת העונה

בינתיים, למרות שיחות מאחורי הקלעים על מחשבות של דחיית פתיחת העונה בשבוע ל-5 באוקטובר, אין כל החלטה בנושא או דיונים רשמיים. במנהלת הליגה נמצאים בקשר עם הקבוצות, אבל לא ממהרים לקבל החלטה שתוביל לשיבושים בלוח המשחקים. עם זאת, בקבוצות מעריכים כי אם לא יהיה שינוי במצב הבטחוני עד לסוף השבוע הבא, יהיו שינויים כלשהם. "יש עוד זמן כדי לקבל החלטה", אמר אחד מאנשי הקבוצות אמש, "אבל צריכים להיות אחראיים. כל החלטה שתתקבל צריכה להיות שקולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully