וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרוצים ממה שיש": סיטי לא תצרף מחליף לחוליאן אלברס?

לפי "אתלטיק", פפ יחתים חלוץ נוסף רק אם יתאים לקריטריונים שלו. קייל ווקר יודע: "האליפות תלויה בנו. במועדון הזה רוצים הצלחות מיידיות"

תקציר מגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 (6:7 לסיטי בפנדלים)/ספורט1

עונת 2024/25 בפרמיירליג תצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, ומנצ'סטר סיטי מקווה להשלים הישג היסטורי - זכייה באליפות חמישית ברציפות. "לא מתוך התנשאות, אבל כבר עשינו את זה ארבע פעמים - כך שזה תלוי בנו", אמר הקפטן קייל ווקר ל-BBC.

המגן הוותיק הוסיף ואמר: "לזכות באליפות רביעית ברציפות אחרי טרבל היה הישג מדהים. להרים את עצמנו שוב לגבהים הללו היה חשוב. למה שלא נעשה זאת פעם חמישית ברציפות? למה שלא נעשה משהו שכנראה מעולם לא ייעשה שוב? זו המוטיבציה שאנחנו מנסים ליצור כשחקנים, ואני כקפטן".

אבות רבים יש להצלחה המסחררת של סיטי, אך מעל כולם ניצב פפ גווארדיולה. "המועדון הזה רוצה הצלחה מיידית", אמר ווקר. "אם אין לך את הדרייב הזה, אתה לא תהיה בקבוצה. לנצח זה חלק גדול מה-DNA של פפ. תראו את הקבוצות שהוא אימן ואת השחקנים שעבדו איתו. הוא לא יפחד להגיד לך אם אתה לא עושה את החלק שלך".

קייל ווקר קפטן מנצ'סטר סיטי מניף את גביע האליפות. רויטרס
התכולים יעשו זאת שוב?/רויטרס

מי שעזב אמש באופן רשמי וסופי את הקבוצה הוא חוליאן אלברס, ולפי "אתלטיק", סיטי "לאו דווקא מחפשת לו מחליף": "המסרים שיצאו במהלך השבוע שעבר הן שסיטי מרוצה מהסגל שיש לה. עם זאת, היא בוחנת את השוק כדי למצוא מישהו שיתאים לקריטריונים. פפ גווארדיולה מאוד אוהב את רודריגו, אך זו לא העברה שיכולה לקרוץ הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully