וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל שני מועמדים למכבי ת"א: כוכבי האולימפיאדה שראויים ל-NBA

ב"הופסהייפס" בחרו עשרה שחקנים שהרשימו בפריז וטובים מספיק כדי להצטיין גם ב-NBA. קאבולקו ואברמוביץ' בפנים, לצד שלושה צרפתים

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

טורניר הכדורסל באולימפיאדת פריז 2024 הבטיח - וגם קיים. בסופו של דבר הצליחה הפייבוריטית הגדולה ארצות הברית להשיג את הזהב, אך קל זה לא היה.

במהלך האליפות הצטיינו לא מעט שחקנים, ולא כולם ישחקו בעונה הבאה בליגה הטובה בעולם. ב"הופסהייפס" בחרו את עשרת השחקנים הטובים ביותר באולימפיאדה שלא נמנים על קבוצת NBA - ושצריכים להגיע לשם.

שניים מהם היו על הרדאר של מכבי תל אביב בקיץ הזה. על ברונו קאבוקלו, שהיה מועמד להחליף את ג'וש ניבו, נכתב: "אי אפשר להתכחש לנוכחות שלו על הפרקט. הוא אתלט עצום שיכול לתרום היום לקבוצת NBA".

שחקן נבחרת ברזיל ברונו קאבולקו. LUIS TATO/AFP, GettyImages
שיקם את המניה שלו בפריז. קאבולקו/GettyImages, LUIS TATO/AFP
שחקן נבחרת סרביה אלכסה אברמוביץ' מול שחקן נבחרת דרום סודאן קרליק ג'ונס. Gregory Shamus, GettyImages
שניים מעשרת השחקנים שברשימה. אברמוביץ' וג'ונס/GettyImages, Gregory Shamus

על אלכסה אברמוביץ', שבסופו של דבר חתם בצסק"א מוסקבה (ולאחר מכן בחרה מכבי תל אביב ברוקאס יוקובאיטיס), נכתב: "הוא הוכיח שהוא שחקן מהיר, מוכשר ואכזרי שמשחק בשני צידי הפרקט, מלא בתשוקה. הוא סקורר ברמת NBA שפשוט לא הגיע לליגה".

ברשימה המדוברת ניתן למצוא גם את גרשון יאבוסלה ומתיאס לסור ואייזאה קורדינייה שהיו נפלאים במדי נבחרת צרפת, את תומאס ווקאפ מיוון, פיליפ פטרושב מסרביה, אייזק בונגה מגרמניה, קרליק ג'ונס מדרום סודאן וג'וש הוקינסון מיפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully