וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלושער רק הדגיש את הפוטנציאל העצום של אוסקר גלוך"

באוסטריה פרגנו, חשבון טוויטר פופולרי צייץ: "מהקשרים ההתקפיים המוכשרים באירופה". הישראלי דרוך לפני טוונטה: "המשחק הכי חשוב עד כה"

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אשתקד סיים אוסקר גלוך כמלך הבישולים בליגה האוסטרית (15) בהפרש גדול מיתר המתחרים. את העונה הנוכחית פתח בסערה, כשהשלושער הראשון בקריירה ב-1:5 על בלאו וייס לינץ הוכיח שגם לכבוש הוא יודע. "זה רק מדגיש את הפוטנציאל העצום שלו", נכתב בתקשורת האוסטרית.

בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) Football Talent Scout, לו למעלה מ-200 אלף עוקבים, הזכירו את המספרים של הכוכב הישראלי מאז עבר לזלצבורג (12 שערים ו-17 בישולים ב-45 הופעות, מעורבות בשער כל 96 דקות) וכתבו: "אחד הקשרים ההתקפיים הכי מוכשרים באירופה".

הערב (שלישי, 20:00) מחכה לגלוך וחבריו משחק חשוב במיוחד, כשינסו לשמור על ה-1:2 מול טוונטה ולהעפיל לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. "זה המשחק הכי חשוב בעונה עד כה", אמר הישראלי. "המטרה שלנו היא לשחק כפי ששיחקנו במשחק הראשון. הגיע לנצח לנצח. נצטרך להיות ממוקדים מהרגע הראשון, כי טוונטה בלי ספק תנסה להלחיץ אותנו".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג כובש שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
משחק חשוב מאוד הערב. גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

ביום ראשון נמנה גלוך על נבחרת המחזור של האתר "קרונן צייטונג". "גלוך לא רק כבש שלושה שערים, אלא סיכן את השער לא פחות משמונה שערים", נימקו שם את הבחירה, "הקשר הישראלי עושה קסמים כשהכדור ברגליים שלו, ונגד לינץ הוא היה השחקן הטוב על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully