וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נורות אזהרה נדלקו בברצלונה, פליק חטף מקלחת קרה"

הלחץ עולה אחרי ה-3:0 מול מונאקו, בניסוי הכלים האחרון לפי הליגה. ב"אס" מודאגים, המאמן ניסה להרגיע וטען: "נשתפר". גונדואן יהיה כשיר

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

ברצלונה רגילה לזכות בגביע גאמפר, הטורניר המסורתי שהיא מקיימת מדי שנה כדי להוקיר את אחד ממייסדיה, אבל אמש (שני) היא ספגה מכה לא פשוטה. במשחק הראשון בעידן האנזי פליק לעיני אוהדיה באצטדיון מונז'ואיק, אחרי 12 שנה רצופות שבהן שזכתה בגביע, היא חטפה 3:0 ממונאקו והובסה בחזרה הגנרלית שלה לעונה לקראת המפגש עם ולנסיה בשבת במחזור פתיחת העונה בספרד.

ברצלונה אמנם התייצבה בהרכב משני ובסגל חסר, עדיין ללא דני אולמו ועם שחקני הנבחרות השונות ששיחקו הקיץ ובהם לאמין ימאל רק על הספסל, אבל אחרי שלא נחלה אף הפסד בהכנה לעונה, דווקא בביתה ספגה את ההפסד הגבוה ביותר שלה בגביע גאמפר זה 30 שנה, מאז ה-4:1 לוולנסיה ב-1994.

האנזי פליק, מאמן ברצלונה. GettyImages
לא כך רצה שייראה משחקו הראשון במונז'ואיק. פליק/GettyImages

"ברצלונה נכנסת למצב חירום", קראה הבוקר הכותרת הראשית ב"אס". "נורות אזהרה נדלקו, האנזי פליק חטף מקלחת קרה. מבחינה מקצועית, הוא צריך לשלב שחקנים כמו לאמין ימאן, קובראסי, אריק גרסיה ופראן טורס שרק נחתו. מבחינה ניהולית, דקו חייב להצליח למכור שחקנים כדי לאפשר לרשום את אלה שלא נכללו בסגל - ואז לבצע עוד החתמות. אם מוסיפים לכך את רוברט לבנדובסקי ואילקאי גונדואן שיצאו בגלל פציעות, המצב נראה חמור עוד יותר. עם זאת, ברצלונה - בעיקר בתקופת ז'ואן לאפורטה - מתפקדת היטב ברגעי משבר".

מארק אנדרה טר סטגן, שמונה לאחד הקפטנים בעקבות עזיבת סרג'י רוברטו ונשא דברים לפני המשחק, התראיין גם בסיומו ואמר אחרי ההפסד: "אני מקווה שזו בסך הכל תאונה שקרתה. לא היינו חדים ברגעים מסוימים במשחק והפרטים הקטנים עשו את ההבדל והכריעו את המשחק. המשחק היום מהווה אזהרה עבורנו ואנחנו מקווים שדברים ישתפרו ושהאוהדים יתמכו בנו לכל אורך העונה", הוסיף אולי גם בעקבות שריקות בוז שנשמעו אחרי השער השלישי של מונאקו.

פליק שהגיע במקום צ'אבי ניסה להרגיע את הרוחות אחרי ההפסד הלא נעים: "זו רק הכנה לעונה. אני יודע שהקבוצה יכולה לשחק הרבה יותר טוב מאיך שהיא נראתה היום ואנחנו נשתפר עד המשחק נגד ולנסיה. זה משחק שאנחנו צריכים ללמוד ממנו, ננתח אותו ונראה לשחקנים מה עבד ומה לא עבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילקאי גונדואן קשר ברצלונה נפצע. רויטרס
גונדואן מדמם על הדשא. הוחלף אחרי רבע שעה במשחק/רויטרס

באשר לגונדואן שנפגע והוחלף, בברצלונה לא עדכנו בשלב זה פרטים נוספים לגבי הקשר שעלה מהספסל למחצית השנייה ואחרי רבע שעה כבר נאלץ לפנות את מקומו. הוא ספג מכה בפניו, דימם ונאלץ לפנות את מקומו, אך ההערכה היא שיהיה כשיר למפגש עם העטלפים בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully