וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2012: ברצלונה הובסה ולא זכתה בגביע גאמפר

צפו בתקציר: בחזרה הגנרלית של הקטלאנים לעונה, עדיין ללא אולמו בסגל ובהרכב חסר, הם נכנעו במונז'ואיק 3:0 למונאקו וספגו שריקות בוז מהקהל. גונדואן עלה מהספסל, נפגע בפניו והוחלף

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

ברצלונה לא הפסידה במשחק "גביע גאמפר" המסורתי מאז שנת 2012, אז נכנעה 1:0 לסמפדוריה. מאז היא ניצחה את סנטוס הברזילאית, לאון המקסיקנית, רומא, אירחה שוב את סמפדוריה ב-2016, שאפקואנסה הברזילאית התארחה אחרי האסון, גם בוקה ג'וניורס, ארסנל, אלצ'ה, יובנטוס, אוניברסידד נסיונאל המקסיקנית וטוטנהאם הפסידו בקטלוניה, אבל הערב (שני), בחזרה הגנרלית של האנזי פליק ושחקניו לעונה שבפתח, הם הובסו באצטדיון מונז'ואיק 3:0 למונאקו.

ברצלונה עלתה בהרכב מאוד חסר למשחק השנתי שנערך על שם אחד ממייסדיה, כשבין השאר שחקן הרכש הנוצץ דני אולמו לא שותף ורק עלה לדשא כדי ליהנות מקבלת הפנים, פרמין לופס ושחקני הנבחרת האולימפית של ספרד שזכו בזהב בפריז לא שותפו ואילקאי גונדואן, לאמין ימאל ואחרים רק עלו מהספסל. בחוד עלה רוברט לבנדובסקי והוא זכה בהתקפה לסיוע מראפיניה וכן עלו ב-11 פאו ויקטור ופאבלו טורה, אך הערב כאמור הסתיים בהפסד 3:0 ובוודאי הדליק נורות אזהרה לקטלאנים לקראת משחק החוץ בוולנסיה בשבת הקרובה במסגרת המחזור הראשון ב"לה ליגה".

מעבר לעובדה שעברו 12 שנה מאז הפעם האחרונה שברצלונה לא זכתה בגביע גאמפר, זהו ההפסד הגבוה ביותר שלה במפעל מאז הפסידה 4:1 לוולנסיה לפני 30 שנה, ב-1994.

דני אולמו, קשר ברצלונה. GettyImages
הוצג, אבל לא שיחק. אולמו/GettyImages
רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. GettyImages
ערב לא פשוט. לבנדובסקי/GettyImages
בריל אמבולו, חלוץ מונאקו. GettyImages
מונאקו הייתה זו שחגגה במונז'ואיק. אמבולו/GettyImages

טעות קשה של הבלם איניגו מרטינס למעשה סידרה למונאקו את שער היתרון בדקה ה-50, בה לאמין קמארה גלגל לרשת החשופה של מארק אנדרה טר סטגן, הקפטן החדש שלפני המשחק נשא דברים והודה לצ'אבי ולסרג'י רוברטו שעזב אחרי 18 שנה. בחלוף שבע דקות מונאקו הכפילה את יתרונה הודות לשער של בריל אמבולו שהקפיץ אחרי בישול מצוין של טאקומי מינאמינו, שזיהה את השוויצרי חופשי ברחבה ומצא אותו בכדור עומק.

בפיגור כפול החל פליק לחלק את הכוחות והוריד לספסל בין השאר את רוברט לבנדובסקי וז'ול קונדה ובמקומם עלו פרמין לופס ויאמין למאל המלהיב שסיפק לא מעט רגעי קסם בניסיון להחזיר את ברצלונה למשחק, אבל זה הוא וחבריו לא מצאו את הרשת. בין המוחלפים היה גם גונדואן שנפגע בפניו אחרי 15 דקות על כר הדשא ובברצלונה מקווים שלא מדובר בקשר מרכז שדה נוסף שייעדר בנוסף לפרנקי דה יונג הפצוע. בדקה ה-85 מונאקו סגרה סיפור כאשר כריסטיאן מאוויסה קבע 0:3 והקהל במונז'ואיק הגיב בבוז צורם.

נזכיר כי במסע המשחקים בארצות הברית בשבועות האחרונים ברצלונה סיימה ב-2:2 נגד מנצ'סטר סיטי (וניצחה בפנדלים), גברה 1:2 בקלאסיקו על ריאל מדריד ובמשחק האחרון שלה נפרדה ב-2:2 נגד מילאן (ונכנעה רק בפנדלים), כך שההפסד הראשון שלה הגיע דווקא לעיני אוהדיה בחזרה הגנרלית לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully